- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Bare seks
- Beffen
- Fisting
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
1. Het is een enorme tante met gigantische tieten en dito kut en ja tijdens de massage blijft het meeste ingepakt maar ze maakt er geen enkel probleem van als je wilt grijpen wat je grijpen wil en na de massage gaat alles gewoon uit.
2. Massage stelt niet veel voor, daarentegen houdt ze enorm van zoenen. Ze wil alsmaar tongen en dat doet ze lekker.
3. Sex biedt ze ZC aan. Ze gaat voor je staan en je kunt hem zo in haar kont of poes steken dus wees gewaarschuwd, want ik zou de gok op een SOA niet nemen bij haar.
4. Ze vindt het heerlijk als je hard in haar enorme tieten knijpt en van een vinger of 4 in haar kut is ze ook niet vies.
5. Ze kan squirten
6. Communicatie is een probleem. Geen Nederlands en ook geen Engels. Alles gaat via translator.
7. Appartement is niet gezellig, haast niet ingericht en eigenlijk ranzig.
Kortom een echter latina ( Brazilaans overigens ) die niet op de klok kijkt en met wie je helemaal los kan gaan ......ALS je open staat voor het type want verwacht geen schoonheid. I ben 1x bij haar geweest en deed alles wat goed verboden heeft terwijl ik maar voor een uurtje massag emet HP had afgesproken. Was 1,5 uur bij haar en ofschoon al het extra's een andere prijs heeft hoefde ik toch alleen maar de massage te betalen.
Ze is op vakantie dus link naar adv. op SJ is tijdelijk offline.
2. Massage stelt niet veel voor, daarentegen houdt ze enorm van zoenen. Ze wil alsmaar tongen en dat doet ze lekker.
3. Sex biedt ze ZC aan. Ze gaat voor je staan en je kunt hem zo in haar kont of poes steken dus wees gewaarschuwd, want ik zou de gok op een SOA niet nemen bij haar.
4. Ze vindt het heerlijk als je hard in haar enorme tieten knijpt en van een vinger of 4 in haar kut is ze ook niet vies.
5. Ze kan squirten
6. Communicatie is een probleem. Geen Nederlands en ook geen Engels. Alles gaat via translator.
7. Appartement is niet gezellig, haast niet ingericht en eigenlijk ranzig.
Kortom een echter latina ( Brazilaans overigens ) die niet op de klok kijkt en met wie je helemaal los kan gaan ......ALS je open staat voor het type want verwacht geen schoonheid. I ben 1x bij haar geweest en deed alles wat goed verboden heeft terwijl ik maar voor een uurtje massag emet HP had afgesproken. Was 1,5 uur bij haar en ofschoon al het extra's een andere prijs heeft hoefde ik toch alleen maar de massage te betalen.
Ze is op vakantie dus link naar adv. op SJ is tijdelijk offline.