Ben er eerder deze week voor de eerste keer bij geweest.
Mara is zoals hierboven al gezegd, wel wat kilo's bijgekomen tegenover haar foto's. Maar ik heb helemaal geen moeite met een dame die wat voller is, dus top. En het blijft een mooie vrouw, met een perfecte pikzwarte huid.
Ze is overigens inderdaad enkele maanden zwanger.
Ontvangen doet ze nog steeds in Ledeberg, en ze begeleid je aan de telefoon door de deuren van het appartementsgebouw naar haar flat.
Het eerste wat ze zegt als je op haar kamer bent is "no fingers please, I don't like that". OK, dan weten we dat. En onmiddellijk helpt ze je uit je kleren, je krijgt de kans niet om jezelf uit te kleden
Ik stel voor om even de badkamer te passeren (ik had thuis wel gedouchet, maar uit respect voor de dame...) maar dat vindt ze niet nodig, enkel bij "vieze mannen".
Wat zich dan op bed afspeelt is een spel, waarbij ze continue grappige geile taal verkoopt ("I have volcanic vagina, you will see", en "you try not to come yet, I do magic sucking on your dick, you will see") en ik speel het graag mee.
Ze pijpt inderdaad met condoom, maar wel lekker, al is het bij momenten wat te stevig voor me. Als ik vraag om haar te likken draait ze zich zonder morren in 69 en krijg ik een heerlijke geschoren zwarte poes voor mijn neus, met flinke schaamlippen om aan te sabbelen en de typisch roze binnenkant, lekker.
Aan neuken komen we uiteindelijk niet toe. Ik kan niet aan haar pijpkunsten weerstaan, en als ik haar sappen voel stromen tijdens het beffen kan ik mezelf niet meer inhouden.
We hebben nog een hele leuke na-babbel, over de cultuurverschillen waar ze mee worstelt in haar nieuwe vaderland, en de grappige situaties waarin ze daardoor belandt.
Door de leuke babbel gaan we uiteindelijk ruim over tijd. Ik betaalde voor een half uur, maar ben pas na dik 45min buiten.
Is er herhalingsgevaar? Ik weet het nog niet. Gent/Ledeberg is voor mij niet naast de deur, maar anderzijds ben ik wel benieuwd hoe het zou zijn om een Mara in verder gevorderde zwangerschap te neuken. Ze blijft aan het werk tot december, zegt ze.