Recensie Manuela, Soraya's Palace, Steenokkerzeel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Window Shopper

Vaste klant
172
19/08/23
274
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sorayaspalace.be/hostesses/manuela
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had nog eens zin in een "Latina Babe" en deze Manuela was mij opgevallen op de website van Soraya's Palace. 😉
Op 1 van haar foto's keek ze bijzonder uitdagend en dat deed mij vermoeden dat dit wel eens een "heet pateken" zou kunnen zijn... 😊
Ik maakte telefonisch een afspraak en een uurtje later kon ik al op visite komen... 😉
Manuela droeg een sexy licht blauw lingeriesetje met veel kant. 😲 Ze verwelkomde mij en vroeg om haar te volgen naar de "speelkamer... 😉
Ik liep achter haar de trap op en ik kreeg meteen zicht op die fantastische "booty" in een veel te kleine string. 😍
Kamer 2 werd ons liefdesnestje en die is iets kleiner dan kamer 1 maar met veel meer spiegels. Zowel op de muur als op het plafond.
Al rechtstaand lekker knuffelen en strelen en zoentjes op de mond.
Manuela ging dan door de knieen en stak mijn soldaat in haar mondje om er eens lekker aan te slurpen. 🤪
Dan het bed op waar ze me lekker verder pijpte en ik het schouwspel in de plafondspiegel kon volgen. 😍
Tijd voor intiem en ze kwam bovenop me zitten voor een cowgirlritje terwijl ik die ferme billen van haar stevig vastnam.
Positiewissel naar doggy-style waar ik mezelf terug bezig zag in de muurspiegel.
Ik zag haar flinke billen lekker meetrillen terwijl ik goed van jetje gaf en even later gaf ik mij gewonnen en spoot ik het rubbertje vol! 💦💦💦
Viva La Dominica! Wat een griet zeg! 😍
Lekkere massage, knuffel, zoentjes en zachte strelingen als nagenietertje. 😊
Vrijdag vertrekt ze terug naar Spanje helaas... 🥹
Wie ze nog wil bezoeken, grijp je kans want dit is een pareltje! 👌
Ferme tent die Soraya's Palace waar je nog waar krijgt voor je geld! 👍
Groeten,
Window Shopper

Terug
Bovenaan Onderaan