Recensie Manuela (Col), Doetinchem, Eroscentrum Escape k6 4,11 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
oh ik was toevallige gister bij kamer 6 geweest in dit geval heete ze geen Manuela maar monica ofzo in ieder geval de ervaring was top alleen ik kon mijn jonge heer niet t e diep in haar stoppen dat deed een beetje pijn zij zij, maar puntje komt bij paaltje ben geen maagd meer :p
 
oh ik was toevallige gister bij kamer 6 geweest in dit geval heete ze geen Manuela maar monica ofzo in ieder geval de ervaring was top alleen ik kon mijn jonge heer niet t e diep in haar stoppen dat deed een beetje pijn zij zij, maar puntje komt bij paaltje ben geen maagd meer :p
Jij komt hier even goed binnen op het forum hoor. Meteen een recensie schrijven. Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Manuela is een leuke en mooie meid. Te lang geleden dat ik er ben geweest. Maar ja, zoveel keus in het land 😅 Bedankt voor het delen van je ervaring.
 
ja zeker, maar even puur uit nieuwsgierigheid hoe vaak gaat iedereen trouwens er naar toe ,


antwoord niet verplicht puur benieuwd
Ik heb een periode gehad dat ik wekelijks ging.
Nu ga ik veel minder. 1 keer per maand ongeveer.
En dan niet alleen naar Escape Doetinchem, dus het kan ook zo zijn dat ik een paar maanden de Escape niet bezoek.
 
Ik heb een periode gehad dat ik wekelijks ging.
Nu ga ik veel minder. 1 keer per maand ongeveer.
En dan niet alleen naar Escape Doetinchem, dus het kan ook zo zijn dat ik een paar maanden de Escape niet bezoek.
ja het moet ook geen gewoond blijven ik bedoel het is echt een geld mageneet die plek maar voor de rest wel een chille plek😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan