Recensie Manuela, Brasschaat 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met spijt heb ik zojuist vernomen dat Manuela een tijdje haar activiteiten zal moeten stopzetten. Blijkbaar heeft ze een ongevalletje gehad waardoor ze tijdelijk niet zal kunnen ontvangen.
Ik wens haar in ieder geval een spoedig en vlot herstel. Succes lieve Manuela.
 
Met spijt heb ik zojuist vernomen dat Manuela een tijdje haar activiteiten zal moeten stopzetten. Blijkbaar heeft ze een ongevalletje gehad waardoor ze tijdelijk niet zal kunnen ontvangen.
Ik wens haar in ieder geval een spoedig en vlot herstel. Succes lieve Manuela.
Jezus......hier sluit ik me bij aan ..Dus Manuele, als je dit leest: STERKTE kanjer...en goed herstel!!!!
 
Weet iemand of Manuela inmiddels weer te bezoeken is?
Weten doe ik het niet met zekerheid, maar ik heb aanwijzingen dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren vooraleer ze weer ontvangt.
Ze zal niet meer zoals vroeger in De Inslag Brasschaat ontvangen, maar zou intussen een andere plek hebben, eveneens in Brasschaat.
Hou dus de advertentiesites in het oog.
 
Laatst bewerkt:
Weten doe ik het niet met zekerheid, maar ik heb aanwijzingen dat het waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren vooraleer ze weer ontvangt.
Ze zal niet meer zoals vroeger in De Inslag Brasschaat ontvangen, maar zou intussen een andere plek hebben, eveneens in Brasschaat.
Hou dus de advertentiesites in het oog.
...als je iets weet..hoor het graag!!...ze is heerlijk...hoop ook dat ze weer gangbangs gaat doen!
 
Dat zal binnenkort wel duidelijk worden zo gauw ze weer gaat ontvangen.
Maar of dat in het Dennenhof zou zijn, dat zou me precies toch wel enigszins wat verwonderen. Maar weten doe ik het natuurlijk niet en onmogelijk is het uiteraard ook niet. We zullen wel zien als het zover is.
Nog even geduld en de lekkere Manuela is er weer om ons geilaards te plezieren.
 
Je bent een goede manager hoor.
Hoe bedoel je? Waar haal je het uit? Ik ben helemaal geen manager van niks of niemand of wat dan ook. Ik ben een gewone wandelaar, net als alle andere hier. Ik ben wel al enkele malen bij Manuela geweest is en wil zeker nog wel eens terug gaan.
Volgens een andere ben ik dan weer de man of pooier van Veronique in Turnhout. Sukkelaars!
 
Laatst bewerkt:
Is het niet op het app. van (Kristine Squirtsletje) dat ze ontvangt, kon je in het verleden trio mee doen …..
Neen, ik ben zo goed als zeker dat het daar niet is. Ben je er ooit geweest? Het appartement van Kristine was een veel moderner appartement dan dat waar Manuela nu zit.
Ik ben nog niet op haar nieuwe stek geweest maar heb al wel een foto gezien van haar in haar nieuwe kamer. En die kamer past helmaal niet in het appartement van Kristine. Haar nieuwe kamer is eenvoudig, met een grote spiegel naast het bed en daarboven en mooi glas-in-lood raam. En boven het hoofdeinde van het bed een mooie grote foto van haar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan