- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Jeetje, waar moet ik beginnen... Aan de ene kant wil ik haar het liefst voor mezelf houden, maar tegelijkertijd hoop ik dat ze lang blijft en steeds weer terugkomt en daar heeft ze een reden voor nodig .
Ik ben er net geweest, het was een buitengewone ervaring. We hebben als bezetenen van elkaar genoten. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar dit was pure harmonie. Geen seconde verloren. Elke aanraking was perfect, elke ademhaling volledig benut en geen enkel geluid was verkeerd. Alsof we voor het eerst seks hadden, maar ook alsof het de laatste keer zou zijn. Ze kon niet van me afblijven, ze genoot er duidelijk van. Ze is goed, heel goed. In alles. Maar haar pijpkunsten.... die wil ik zeker apart benadrukken: fenomenaal.
Ze ziet er heel goed uit. Haar lichaam is werkelijk heel lekker. Voor mij het perfecte plaatje.
Alles wat ik heb gedaan zat in de prijs, CIM ook maar dat hebben we niet gedaan. Anaal doet ze ook maar wel €100 extra.
Het was de perfecte date. Eentje die ik nooit zal vergeten.
Ik ben er net geweest, het was een buitengewone ervaring. We hebben als bezetenen van elkaar genoten. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar dit was pure harmonie. Geen seconde verloren. Elke aanraking was perfect, elke ademhaling volledig benut en geen enkel geluid was verkeerd. Alsof we voor het eerst seks hadden, maar ook alsof het de laatste keer zou zijn. Ze kon niet van me afblijven, ze genoot er duidelijk van. Ze is goed, heel goed. In alles. Maar haar pijpkunsten.... die wil ik zeker apart benadrukken: fenomenaal.
Ze ziet er heel goed uit. Haar lichaam is werkelijk heel lekker. Voor mij het perfecte plaatje.
Alles wat ik heb gedaan zat in de prijs, CIM ook maar dat hebben we niet gedaan. Anaal doet ze ook maar wel €100 extra.
Het was de perfecte date. Eentje die ik nooit zal vergeten.