RichAndFomous
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/563650-manouw
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag via de telefoon afspraak gemaakt met Manouw. De foto's zien er goed uit al was het gezicht natuurlijk nog een vraagteken. Even een drankje gedaan bij de bar en toen kwam zij mij ophalen. Ik was toch wel verbaasd door haar uiterlijk, zij heeft echt een knappe koppie De leeftijd van 32 zal denk ik wel kloppen. Even wat tussendoor gekletst en toen begon de massage. Het is ergens tussen slap en mild in, zeker geen stevige massage. Het was wel lekker relaxt. Na de 'normale' massage begon ze al wat over mij heen te glijden en ik wist dat het een mooie hoogtepunt zou worden. Want jeetje mineetje wat heeft zij toch lekkere stevige tieten Na het omdraaien begon zij de spanning op te bouwen en ik werd lekker hard. Toen ik ook nog eens die tieten in mijn handen kreeg en aan de harde tepels kon knijpen, woooow! Ook na het hoogtepunt bleef ze lekker chill en ging nog mijn handen masseren. Daarna nog mijn drankje opgedronken en weer naar buiten. Voor mij was Moekie hier de absolute #1 maar ik heb haar opvolgster al gevonden
Ik heb niks gevraagd over extras en zij heeft ook niet aangeboden.
Ik heb niks gevraagd over extras en zij heeft ook niet aangeboden.