Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe geeft echte tantra, zoals je uit haar site kunt afleidenDank voor je reactie, mooie website maar blijkt heel wat meer te bieden dan wat ze schrijft vandaar de vraag naar wie is er reeds geweest of heeft ervaring met Haar ?
Ben er geweest. En ja , het is zoals het lijkt. Is goed, wel vrij duurNiets alles is wat het lijkt .... hoorde andere geruchten en ze zou heel goed zijn ....vandaar even horen naar wie er echt reeds in contact mee was
Idd. Wel beide naakt, en met handHet is tantra en niks meer bedoel je?
@Snok123, het zou wel interessant als je even de tijd zou nemen om een recensie in te vullen? Manon spreekt me al lang aan, maar haar prijs heeft me altijd tegengehouden…Ben er geweest. En ja , het is zoals het lijkt. Is goed, wel vrij duur
Welke geruchten en hoe betrouwbaar zijn die?Niets alles is wat het lijkt .... hoorde andere geruchten en ze zou heel goed zijn ....vandaar even horen naar wie er echt reeds in contact mee was
Die actief iemand op dit forum mag me altijd een pb sturen!Franske, dat heb ik inderdaad van een actief iemand hier op het forum. Als die persoon zelf wil reageren zal hij dit wel doen. Je kan ook zelf bij haar informeren en dan heb je het uit eerste hand. Ik sluit me aan bij de andere reacties,dat er prijsmatig wel andere opties zijn. Ze lijkt me anders wel ok maar blijf ook nieuwgierig ...
Of hier gewoon posten ben ook wel benieuwdDie actief iemand op dit forum mag me altijd een pb sturen!
Jammer dat de klokkenluider nog niet heeft gereageerdFranske, dat heb ik inderdaad van een actief iemand hier op het forum. Als die persoon zelf wil reageren zal hij dit wel doen. Je kan ook zelf bij haar informeren en dan heb je het uit eerste hand. Ik sluit me aan bij de andere reacties,dat er prijsmatig wel andere opties zijn. Ze lijkt me anders wel ok maar blijf ook nieuwgierig ...