De nieuwe (sexy!) foto's staan op haar website!
Heel mooie foto's Marco maar daar koop je niks mee en ik ben heel blij voor U dat jij twee geweldige dates hebt gehad met je Engel.
Maar ik heb mij heel lang ingehouden maar ben het nu echt beu , voor mij is deze mooie Engel serieus van haar mooie wolk gevallen.
Had met Manon mijn eerste afspraak gemaakt op 17 Mei in Instituut René, we hadden een goed contact via Whatsapp had voor Manon een mooi lingeriesetje van Honey Birdette gekocht via haar wishlist voor onze date , ze had er stralend mee gestaan.
Kom op een date ook niet graag met lege handen en op haar site staat dat ze tegenwoordig veel leest dus ik vroeg haar welke boeken ze graag wil hebben zodat ik niet met lege handen moet komen .
De boeken worden gekocht en wachten maar , 16 mei stuurt Manon mij een mailtje of alles in orde is voor onze date op de 17de , ja zeker kijk er erg naar uit om U eindelijk te ontmoeten, krijg van Manon whatsapp terug als je wil kan je nu online op het zelfde reknr. als het voorschot betalen voor de gehele date dan moeten we ons daar morgen geen zorgen meer om maken , dit is mijn stomme fout geweest had dit nooit mogen doen , maar als je een klassedame met alleen maar vijf sterren recensies niet kan vertrouwen kan je niemand meer vertrouwen.
Dus heb gewoon zonder aarzelen betaald 550€ , voorschot was 100€.
Ochtend 17 mei maakt deze geile bok zich tip top klaar voor een date met een ongelooflijk prachtige dame.
Ik vertrek op tijd om 10u30 door het Antwerpse fileleed weet dit van mijn date met Lisa had met Lisa afgesproken om 13u00
ben hier toen ook om 10u30 vertrokken en was pas om 12u50 bij Lisa door de files dus was voorbereid
Op 17 Mei viel het verkeer mee en was om 12u15 in Eke ik,wist dat er niet ver van Instituut René een carpool parking was ben daar naartoe gereden om mijn benen wat te streken en nog wat te drinken , daar lees ik Manon haar mail die ze om 10u20 heeft verstuurd dat ze ziek is en er niet gaat geraken.
En hier was ik dus niet echt milt voor haar ze heeft mijn telnr en Whatsapp dus waarom een mail sturen en geen telefoontje of berichtje.
Was echt kwaad en ook wel bezorgd want wist niet wat ze mankeerde.
Heb Manon verschillende berichtjes gestuurd maar geen reactie , terwijl ze wel lekker op het forum aangeeft dat ze nieuwe foto's heeft , heb uiteindelijk aan Lisa moeten vragen wat er scheelt met Manon.
Manon sukkelt blijkbaar serieus met haar gezondheid en dit vind ik heel echt heel erg voor haar.
Paar dagen later word Manon ineens terug wakker en ze verteld mij dat ze zeker nog wil afspreken met mij en of ik bij GLS kan horen naar het lingeriesetje dat ik voor haar heb gekocht want door haar ziekte heeft ze dit niet op tijd kunnen afhalen en is het verdwenen , teruggestuurd maar ze wil met mij nog wel afspreken op 29 Mei om 11u00 in Trianon Gent.
Okay geen probleem stuur haar ga met de trein komen dan.
Op 29 Mei om 5u16 krijg ik weer een mailtje dat ze er weer niet gaat geraken omdat ze een zonnesteek heeft.
Ik stuur Manon rustig niet zoals bij de eerste date terug okay geen probleem , kan gebeuren , spoedig Herstel.
Ondertussen zijn we D-Day 6juni en ik hoor niks meer van Manon , heb haar een berichtje gestuurd dat ik onze date wil annuleren en ze dus het voorschot van 100€ mag houden omdat ik annuleer maar wel graag de 550€ die ik heb betaald voor de volledige date graag zou terug krijgen , en of ze mij een postbus of adres wil doorgeven om de boeken die ik voor haar heb gekocht naar haar kan opsturen ben hier toch niks mee Ben niet zo een boekenwurm.
Maar ik hoor niks , Manon is voor mij precies van de aardbol verdwenen.
Ben altijd respectvol met haar omgegaan behalve dan de 17 mei omdat ik het niet vond kunnen dat ze mij niet heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd toen ze ziek was , ik controleer mijn mail niet constant en al helemaal niet als ik mij aan het klaarmaken ben voor een topdate.
Ben voor Jan Lul naar Eke gereden en was hier echt kwaad om.
Is dit een reden om iemand aan het lijntje te houden, respect moet van twee kanten komen.
Vind het heel erg dat Manon sukkelt met haar gezondheid en ik hoop echt oprecht voor haar dat alles okay komt zodat ze terug volop kan gaan.
Maar mij heeft deze Engel serieus teleurgesteld ik ga mijn rekening niet maken en hier op het forum smijten interesseerd mij ook niet maar heb weer een lesje geleerd en ben weer een ervaring rijker en weet nu ook dat je zelfs vijf sterren high class dames niet blindelings mag vertrouwen.
Vind dit wel jammer want had haar graag ontmoet.
Want ze ziet er echt geweldig uit.