Binnenkort ben ik (weer) jarig... en dit jaar wil ik dit écht voluit vieren! Life is too short... je weet wel!
Eerste feestje: Manon! En voor de gelegenheid had ik ook een fles Vranken Demoiselle bij. M'n favoriete champagne! En... wat je allemaal kan doen met champagne in het gezelschap van een mooie vrouw met 'fraaie vrouwelijke rondingen'! Haha!
Manon is niet alleen een erg mooie vrouw... maar ze is ook erg leuk en open in de omgang. Alsof je haar al jaren kent! Ze weet bovendien wat ze wil in bed... en wil er duidelijk ook zelf van genieten! 'My kind of girl'! En ze weet écht wel hoe ze mannen moet verwennen! OMG! Deze jongen heeft het geweten!
Nadat we al even lekker stoeien... vraagt ze plots: 'Mag ik je nu pijpen?' 'Oh! Neen, dat heb ik niet graag'! 'Grap je nu'? Man! Krijg ik daar een geweldige pijpbeurt! Ze weet duidelijk weg met een harde pik! Wacht! Ik neem m'n cockring! Oh! Ja! Veel leuker zo! Dan gaat ze met haar nagels over m'n gespannen ballen.... likt m'n ballen en harde schacht en neemt ze m'n ballen in haar mond! OMG! Wat kan die lekker krachtig pijpen! Nu omdraaien! En we gaan even '69'. Lekker dat kutje likken... terwijl zij stevig verder zuigt op m'n harde pik!
Nu sta ik wel erg scherp! Neem een condoom! Ze spreidt haar benen en voorzichtig glijd ik naar binnen... Man! Wat heeft die een lekker kutje! Heerlijk ritmisch neuken volgt... en al snel begint ze te kreunen. Ik denk even, Oh! Neen! Zo'n fake kreuner! Maar, neen... 'Oh! Je zit precies tegen m'n 'G'spot aan'! Oh! Zo lekker! We neuken krachtig verder... en, man! Die zalige uitdrukking op haar gezicht! Puur genot! Heerlijk om zo'n mooie jonge vrouw zo intens te zien genieten! Ik sta zo hard!
Dan, terwijl ik nog diep in haar ben, ga ik voor haar voet. Wat heeft die vrouw mooie voetjes! Ik lik en zuig! OMG! Zo lekker! Ja, er zijn veel mannen die iets hebben met voeten! En ik vind het zelf ook erg lekker! Moet je mij geen 2 keer zeggen! Haha! Man! Wat sta ik geil! En dan gaat zij weer met haar benen wijd open zodat ik dieper kan stoten! En haar gezicht! OMG! Puur genot! Ik geef me helemaal!
Dan gaat ze plots: 'Kan je over m'n borsten spuiten'? Ik zie graag spuitende mannen! Ja! Dus... begint ze me opnieuw (stevig!) af te zuigen, afgewisseld met stevige handjob. Wacht! Zal ik m'n afbinden? Kijk zo! Oh! De ballen apart! Begint ze opnieuw krachtig te zuigen. En een-voor-een m'n ballen in haar mond met een zuigbeweging! OMG! En dan weer krachtig zuigen op die kijharde pik die nu paars staat van de spanning! En dan weer een krachtige handjob... Man! Ik sta zo hard! Maar spuiten wil hij niet! Tsja... gebeurt soms. Aan haar inzet lag het alvast niet! Dat heeft ze dus nog van mij te goed...
Manon is een van die zeldzame vrouwen die haar profiel -zoals ze het zelf beschrijft op Redlights- ook effectief waarmaakt! Een vrouw met een (erg) mooi lichaam, met een warme positieve uitstraling, die weet wat ze wil in bed en er bovendien alles aan doet om haar bedpartner een geweldige tijd te laten beleven! Love it!
Ze heeft bovendien ook een érg verzorgde website!
Herhalingsgevaar? You kidding? De volgende afspraak staat al vast!