Recensie Mandy, Herzogenrath 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Vaste klant
100
05/02/23
99
17
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
  10. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://m.6relax.de/club_girls_detail/name/blondes_wunder_mandy/girl/mandy/from_a/club_18458
Totale kosten (in euro)
180
Zag haar advertentie op 6relax voorbij komen. En gebeld wat mogelijkheden en prijs is. En een afspraak gemaakt voor een half uurtje . Omdat het voor mij voor de eerste keer was met haar. En om geen teleurstellingen te voorkomen achteraf. Bijvoorbeeld als je voor een uur betaald en het bevalt niet

Bij binnenkomst had ze een badjas aan. En ze zag er ook nog lekker uit.
Na de financiële afhandeling ging haar badjas uit. Wat in mijn ogen een mooi lichaam te voorschijn kwam. Met een paar lekkere jetsers erop. Waar ik ff lekker aan voelde en likte. En ondertussen gleed haar hand over mijn broek heen. En kneden ze erin. Ze voelden mijn paal al hard worden. En daarna maakte ze mijn broekriem los en mijn broek open deed. Toen mijn neukpaal te voorschijn kwam. Zei ze: Du hast eine schöne Goldstück. Ik kleedde me daarna snel uit waarna we in de douche zijn beland. Waar we spelend verder ze zijn gegaan. Toen we elkaar daarna afgedroogd hadden

Dwong ik haar om voor mij te knielen. Ze begreep meteen waarom. Ze knielden voor mij. En begon heerlijk aan mijn neukpaal te kluiven. Dat deed ze likkend met gevoel. En daarna vol in haar mond met diepe halen. Diep en nat. Daarna zijn we op bed beland. Waarna ik aan haar doosje likte en ze genoot er duidelijk van. Na de likbeurt. Ging ik op mijn rug liggen. Waarna ik een heerlijke pijpbeurt kreeg. ff later stelde ik haar voor om standje 69 te doen. Want ze had een lekker kutje. Ondertussen keek ik op de klok. Zag dat het halfuurtje bijna voorbij was. En ik vroeg aan haar. Kan ik nog bijboeken. Ze zei geen probleem. Dus nog 1½ uur bij geboekt. Na 3 kwartier aan mijn neukpaal te laten zuigen. Heb ik haar in verschillende posities genomen. En daarna in haar gulzige pijpmondje klaar gekomen. Na een kwartiertje pauze zijn we voor de volgende ronde gegaan.

Het waren 2 geile uurtjes voor herhaling vatbaar met deze Geile Duitse Milf. En voor haar prijs kun je het niet laten. 90 piek voor een uurtje geile sex. De volgende x pak ik haar weer voor minimaal 2 a 3 geile uurtjes
Ze ontvangt doordeweeks op werkdagen tot 16:00 - 17:00 . En in het weekend vanaf ± 16:00 tot 00:00

Laatst bewerkt:
Even contact gehad:
50 voor 30min
70 voor 45
90 voor 60

Woensdag afspraak, erg benieuwd.
Zie op rheinforum dat de 45 jaar in de advertentie eerder 60+ is. Ben zelf ook niet meer piep maar moet ook niet het gevoel hebben om met oma in bed te liggen.

Als iemand meer info kan geven, heel graag.

Laatst bewerkt:
Aan de telefoon klinkt ze idd een stuk ouder, toen ik haar vroeg zei ze dat de leeftijd in de advertentie idd. niet klopt maar had ze het over 52 of 53.
Dat lijkt me een leeftijd die je nog kunt overbruggen als je 45 opgeeft dames liegen nou eenmaal vrijwel allemaal over hun leeftijd in deze branche.
Ik denk dat als ze echt in de 60 zou zijn ze echt te veel in de problemen komt door een leeftijd van 45 op te geven bij first time klanten.

Aan de telefoon klinkt ze idd een stuk ouder, toen ik haar vroeg zei ze dat de leeftijd in de advertentie idd. niet klopt maar had ze het over 52 of 53.
Dat lijkt me een leeftijd die je nog kunt overbruggen als je 45 opgeeft dames liegen nou eenmaal vrijwel allemaal over hun leeftijd in deze branche.
Ik denk dat als ze echt in de 60 zou zijn ze echt te veel in de problemen komt door een leeftijd van 45 op te geven bij first time klanten.
5 tot wel 10 jaar is gebruikelijk en calculeer ik ook in. Maar 15 tot 20 jaar niet. Ik heb ook een voorliefde voor de rijpere dame, maar niet overrijp zijn 😉

Dus mocht iemand meer weten over hoe ze er op dit moment uitziet, dan graag een korte reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan