Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien heeft de dame toevallig nog een extra setje lingerie toevallig in jouw maat.??maar wat als je kleren weg zijn bij terugkomst, is volgens mij een groter probleem
Die bewering snap ik niet goed.... Staan Nederlanders bekend om zich vlotjes te laten rippen dan?had bovendien al gezien aan mijn kentekenplaten dat ik NL was
Het is ook verstandig om realistisch te blijven denken en niet blindelings je geilheid te volgen: als een afspreekadresje meer op een kraakpand lijkt of een haast onbewoonbaar krot, laat ik dat voor wat het is. Er zijn meer dan genoeg meisjes waar je kan mee afspreken.Mede om die reden (naast de service) zou ik alleen dames privé bezoeken als ze uitsluitend (goede) recensies hebben en al langer adverteren. Maar aan de andere kant is er dus altijd een voorganger die de gok wel heeft gewaagd voor ons?
Die bewering snap ik niet goed.... Staan Nederlanders bekend om zich vlotjes te laten rippen dan?
Het zal je ondertussen, na 15 jaar ook al wel duidelijk geworden zijn zeker: als je vermoedt dat schorremorrie je wil volgen of wat dan ook, in het SKW, dan is het niet verstandig om naar je auto op de Brouwersvliet te stappen. In het SKW zijn er niet alleen de camera's die jij op straat weet opgesteld staan maar de meeste panden hebben ook camera's in de ruimte achter de ramen waar de meisjes staan. Je kan gerust in de Vingerlingstraat 8 een meisje aanspreken en eens vriendelijk wuiven naar haar verhuurder achter het scherm in Verversrui 20. Zo sta je meteen gekend als een vriendelijke wandelaar
Het klinkt gek, maar in de drukte ben je veiliger dan in een wat meer afgelegen straat.
Haha volgens mij heb jij hier en daar wel een wat levendige fantasie. Ik ben een keer beroofd door twee grote kerels met pistool, ik kan je vertellen dat je dan echt niet cool gaat lopen doen hoor, tenzij je echt levensmoe bent natuurlijk..Nee hoor ik ben echt niet stoer. ik ben gewoon totaal niet bang dat is heel wat anders. @diewanderer jij laat wel gewoon je geld afpakken door die snotneuzen.
Ik zou het zien als een win-winsituatieHaha volgens mij heb jij hier en daar wel een wat levendige fantasie. Ik ben een keer beroofd door twee grote kerels met pistool, ik kan je vertellen dat je dan echt niet cool gaat lopen doen hoor, tenzij je echt levensmoe bent natuurlijk..
Ik heb een oud mobieltje met prepaid simkaart, staat alleen WhatsApp op. Geen bank, mail of wat dan ook. Dat gebruik ik voor wandelavonturen.Ik neem ook nooit meer mee dan het afgesproken bedrag en laat bankpasjes e.d. thuis. Als het ff kan ook m'n mobiel... maar dat lukt meestal niet.
Ontzettend balen als je op zo'n manier bestolen wordt...
Schitterende film. Lig iedere keer weer in een deuk,