WHEM Mami uit Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr Barcelona

Newbie
6
08/03/22
0
Hoi beste forumleden

Ik ben nieuw hier en was eerst alleen een lezer, nu kwam ik een advertentie tegen ( zie link hieronder ) die me erg aansprak.

In het verleden heb ik wel eens een advertentie van deze shemale gezien dus ik hoopte eigenlijk of iemand haar wel eens bezocht heeft en wat de ervaringen waren.

Ben benieuwd of er forumleden zijn die ervaringen met haar hebben.

Ik zie dat de advertentie is verwijderd.
Mocht de advertentie weer online zijn dan zal ik deze opnieuw posten, ben erg nieuwsgierig of er mensen zijn die ervaringen hebben.
De foto's spraken mij namelijk erg aan.

Ach..., het is weer zo'n "jonkie".
Ik als 40+er ga niet naar die "jonkies" toe, daar worden zij niet blij van en ik aan het einde van de rit ook niet.
In mijn beleving hebben die "Jonkies" een te hoog princess, queen of diva gehalte, dat zie je doorgaans ook terug in hun prijzen, maar 0 ervaring of er totaal geen zin in.

Laatst bewerkt:
Ach..., het is weer zo'n "jonkie".
Ik als 40+er ga niet naar die "jonkies" toe, daar worden zij niet blij van en ik aan het einde van de rit ook niet.
In mijn beleving hebben die "Jonkies" een te hoog princess, queen of diva gehalte, dat zie je doorgaans ook terug in hun prijzen, maar 0 ervaring of er totaal geen zin in.
Deze loopt zeker al 10 jaar mee.
Op de foto's ziet ze er goed uit maar die kunnen oud zijn.
Denk dat ze tegen de 40 aanloopt.
Er wordt veel creatief omgegaan met hun werkelijke leeftijd..

De foto's zien idd. aantrekkelijk uit.
Ivm. wat @Patrick Was zegt zullen ze waarschijnlijk alleen niet meer heel actueel zijn.
Maar ik ben ook benieuwd of er actuele ervaringen zijn.
Ze is een tijdje weg geweest. Vriendje waarschijnlijk. Nu weer terug.
Net als die Lisa uit Arnhem die nog steeds adverteerd met 15 jaar oude foto's. Die is ook jaren weggeweest. En wat dacht je van Emily? Ook een paar jaar weggeweest. Tippelde in Brussel. Was ook in een keer weer terug.
Sommigen doen dat.
Kijk die Naomi Blackhammer is hier af en toe maar Nederland is niet haar standplaats.

Net als die Lisa uit Arnhem die nog steeds adverteerd met 15 jaar oude foto's.
Wat te denken van Ingrit? Het gros van haar foto's, stamt uit de tijd, dat Het net van KPN nog bestond; voor de jonkies onder ons, zo rond de eeuwwisseling dus. Op Het net kon je destijds persoonlijke pagina's plaatsen, in de 18+ sectie, werd daar door dvp's veelvuldig gebruik van gemaakt.

Als de dame tegen de 40 is dan zal ik rechtsomkeer maken mocht het nou niet aantrekkelijk zijn.
Dat zullen er denk ik meer doen als het niet de dame is waar ze op gereageerd hebben.

Maar hoop nog steeds op forumleden die haar eens bezocht hebben.

Als de dame tegen de 40 is dan zal ik rechtsomkeer maken mocht het nou niet aantrekkelijk zijn.
Dat zullen er denk ik meer doen als het niet de dame is waar ze op gereageerd hebben.

Maar hoop nog steeds op forumleden die haar eens bezocht hebben.
Ik denk dat ze tussen de 35 en 40 is.
10 jaar geleden ooit eens gebeld. Deed nogal arrogant dus was gauw klaar.
Op zijn best is ze 35 jaar. De meesten shemales beginnen niet met 20 al te werken. Het zou kunnen. Denk niet dat je forumleden hebt hier die al geweest zijn.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan