Recensie Malu, Schilde 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happy Man

Newbie
7
05/12/24
10
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/malu-255/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er zijn verschillende Malu's, ook al dan niet met 1 L . Dit gaat over de Malu van de link

Zoals vele zwerft ze door het land. Week na week ergens anders…

Maar in tegenstelling tot vele, is dit voor mij wel een topper. Foto's zijn echt en recent. Ik vind ze mooier in het echt. Voor wie van kleine en smalle (petite in het jargon zeker ?) meisjes houdt, hetgeen ik graag heb, is ze top. Heel mooi en strak, en wat een zachte huid 🤩

Keek niet op de klok. Begon onmiddellijk heel enthousiast te tongzoenen, aanraken kan overal, alles mag, geen "nee" of handen weg duwen.

Pijpen is met condoom, maar dat wil ik ook. Deed het echt goed, niet super lang maar lang genoeg, ik bleef maar 30min, geen uur.

Erna ook super. Klik was goed, misschien doet dit veel. Echt goed tov vele andere.

Taal is wel moeilijk, kent maar enkele woorden Engels. Maar ik was niet voor een babbel gekomen…

Ga ik terug ? Als ze wat zou blijven, zeker. Maar ze reist rond, ik zal geen 30min rijden…

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/malu-255/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2x bij Malu geweest vorig jaar toen ze in Gent was.
Ze is helemaal mijn type. Petite, zeer knap en lief met een killer body. Met wat woordjes Portugees bloeit ze nog wat meer open. Voor mij was het een gfe, veel oraal, haar gebeft en gerimd naar hartelust en zalig klaargekomen.

Ik kijk uit naar haar volgende bezoek aan Gent!

Een toppertje zoals er niet veel zijn, eentje om te respecteren en koesteren.

Ik zie dat ze nu in Gent zou zijn. Dat is interessant voor mij. Even wat vraagjes hoor: Werkt zij alleen of zijn er meerdere in huis? En is de locatie een beetje privé te bereiken cq kan je er makkelijk parkeren? Was het makkelijk afspreken via whatsapp of moet je lang vooraf reserveren? En ik zie ook dat haar leeftijd door jullie als rond de 30 wordt aangegeven terwijl er in de advertentie 20 staat. Op zich geen belemmering voor mij maar even voor t idee. Ik heb er wel zin in...

Ik zie dat ze nu in Gent zou zijn. Dat is interessant voor mij. Even wat vraagjes hoor: Werkt zij alleen of zijn er meerdere in huis? En is de locatie een beetje privé te bereiken cq kan je er makkelijk parkeren? Was het makkelijk afspreken via whatsapp of moet je lang vooraf reserveren? En ik zie ook dat haar leeftijd door jullie als rond de 30 wordt aangegeven terwijl er in de advertentie 20 staat. Op zich geen belemmering voor mij maar even voor t idee. Ik heb er wel zin in...
Een vraagje voor u

Al eens aan gedacht om een recensie te schrijven ipv. 27 vragen te stellen in 1 bericht?

Begrijpelijk dat je veel vragen hebt, maar eigenlijk zijn die allemaal te beantwoorden met één simpel ding: actie.

Probeer er eens mee af te spreken, staat het je niet aan kan je nog altijd vertrekken.

Terug
Bovenaan Onderaan