Recensie Malu, Antwerpen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yes het is me gelukt er een afspraakje mee te krijgen, Mallu dus 😊 begin vorige week bezocht.
Alles wat beschreven werd in de vorige reviews klopt: gezoend, gepijpt, dan weer gezoend, gebeft, doggy en dan in missionaris al kussend het klusje afgewerkt.
Ze doet haar best in het Engels te communiceren maar heel vlot gaat dat niet, maar geen probleem, daar kwam ik niet voor 😅 , those lips are made for kissing!
Een mooie lieve toffe meid met een super lijf! 🔥
 
Voor mij is het toch nogal verwarrend. Als ik kijk naar de foto in #14 en vergelijk met de advertentie in #32 zijn het voor mij toch twee verschillende personen. Of heb ik het fout.
Wie heeft er meer zicht op?
 
Voor mij is het toch nogal verwarrend. Als ik kijk naar de foto in #14 en vergelijk met de advertentie in #32 zijn het voor mij toch twee verschillende personen. Of heb ik het fout.
Wie heeft er meer zicht op?
#14 en #32 nochtans dezelfde persoon, over wie alle reviews gaan. Het zijn andere foto's, haar een beetje anders, maar zelfde persoon.
#13 daarentegen was andere persoon.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mallu-brasil-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de goede recencies hier ben ik gisteren op stap gegaan om Malu een bezoek te brengen. En ik heb er zeker geen spijt van!

Stuurde ze in de voormiddag een whatsapp bericht en kreeg direct antwoord. Ik mocht binnen 30 minuten al komen. Ze ontvangt dicht bij het Centraal Station. Eens binnen kom je bij een vrij modern en proper appartement. Malu ontving me in een sexy setje en gaf me al een tongkus voor het binnengaan.

Ik mocht een douche nemen en dan wachtte ze me al naakt op het bed. Jeezus, wat kan ze toch zo goed pijpen en kussen, afwisselend. Ik ben daar niet vies van en zij ook niet. Op elk gegeven moment was ik gewoon botergeil binnen dankzij Malu. Alles wat hiervoor is gezegd kan ik beamen. Pijpen was top. Intiem was heel goed. Veel passie en we hadden een klik, desondanks de taalbarriere.

Een topadres in Antwerpen! Voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan