- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3027992-mally
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Had 30 minuten met Mally geboekt. Ze is de dame van de foto's. Zoals op de foto's is ze klein en slank met een mooi gezicht. Ze heeft een erg mooi gebit maar zoenen; dat wilde ik zelf niet. Ik schat Mally in als een (late) dertiger. Haar borsten waren wat groter dan de opgegeven A-cup. Die hadden overduidelijk wat hulp gehad . Helaas spreekt deze Colombiaanse weinig tot geen Engels. De ontvangstlocatie was in een kleine portiekflat. Hier kan je helaas niet echt anoniem naar binnen. In het appartement zelf werd er binnen helaas gerookt. Voor zover ik heb kunnen merken rookt Mally zelf niet. Overduidelijk werd er dus gerookt door andere mensen in het appartement. Parkeren kan gratis voor de deur. Pijpen doet Mally uitsluitend met condoom. Haar pijpkunsten waren niet bijzonder goed of bijzonder slecht. Tijdens het intieme gedeelte doet Mally helaas heel storend haar hand ertussen in daadwerkelijk elke stand(!). Dus met cowgirl, missionaris en doggystyle heeft Mally heel storend dat handje erbij dat het condoom vasthoudt. Ook als je opmerkt dat het stoort blijft het handje erbij. Wel mag je bij intiem, lekker lang bij haar doorgaan. Desondanks is er bij mij geen herhalingsgevaar! In plaats van douchen waren er na afloop de natte doekjes. Ook de taalgrens, het gerook op locatie, PMC en bovenal het handje breken de deal. Geen herhalingsgevaar .
Laatst bewerkt: