- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://bansuksom.be/team.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had geen afspraak gemaakt. De dame die de deur opende was Malie. Ze vertelde dat er 3 dames waren, maar de anderen hadden al een afspraak, dus zij was alleen beschikbaar.
Malie is een iets oudere dame, leeftijd, lengte en cupmaat hieronder is een zo goed mogelijke schatting, maar vooral leeftijd is moeilijk.
Puur kijkend naar de massage dan heb ik wel betere gehad, was meer wrijven.
Zoals gewoonlijk begint ze met de achterkant te masseren waarbij ik op mijn buik moest gaan liggen, maar ze masseerde met name tussen mijn benen.
Ze vroeg ook al redelijk snel om om te draaien, waarbij ze zichzelf met olie insmeerde en zo ging liggen dat ik haar kon vingeren en haar borsten kon strelen.
Ik weet niet of ze dat voor mij deed, of dat ze het zelf wel lekker vond.
Uiteindelijk ging ze er eens goed voor zitten en heeft me lekker afgetrokken.
Er was nog een kwartier over en dat is gevuld met een massage van de achterkant.
Als je ook gaat voor een flinke massage dan denk ik dat je beter iemand anders kunt kiezen, maar als je het fijn vind dat de massage voornamelijk tussen je benen gedaan wordt dan is Malie een goede keus.
Voor de volgende keer maak ik een afspraak want ik wil Joy wel eens meemaken.
Malie is een iets oudere dame, leeftijd, lengte en cupmaat hieronder is een zo goed mogelijke schatting, maar vooral leeftijd is moeilijk.
Puur kijkend naar de massage dan heb ik wel betere gehad, was meer wrijven.
Zoals gewoonlijk begint ze met de achterkant te masseren waarbij ik op mijn buik moest gaan liggen, maar ze masseerde met name tussen mijn benen.
Ze vroeg ook al redelijk snel om om te draaien, waarbij ze zichzelf met olie insmeerde en zo ging liggen dat ik haar kon vingeren en haar borsten kon strelen.
Ik weet niet of ze dat voor mij deed, of dat ze het zelf wel lekker vond.
Uiteindelijk ging ze er eens goed voor zitten en heeft me lekker afgetrokken.
Er was nog een kwartier over en dat is gevuld met een massage van de achterkant.
Als je ook gaat voor een flinke massage dan denk ik dat je beter iemand anders kunt kiezen, maar als je het fijn vind dat de massage voornamelijk tussen je benen gedaan wordt dan is Malie een goede keus.
Voor de volgende keer maak ik een afspraak want ik wil Joy wel eens meemaken.