WHEM Malia, prive-ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.698
01/07/21
1.881
112

Iemand ervaring met Malia.???
Lekkere geile latina van 30 jaar??
Ik zie in de foto's en de video twee verschillende vrouwen of komt dat door het stijle haar in de video.???

Hey @makkebeer die dames van de foto's die adverteerde vroeger onder isis en samantha is hier ook een topic van

Die video is volgens mij inderdaad een ander dame

Klopt. Adverteert al heel lang en is langzaam van heel basic foto's naar mooiere en professionele foto's gegaan met hogere prijzen. Heelaas zeer veel naam en plaatswijziging. Huidige filmpje lijkt idd van een andere dame of na lang doktor bezoek.

Jammer dat het ook op basis van de info in de andere links dus niet hoopvol lijkt.

Videos en fotos komen nu wel overeen.
Die wiegelkont in die video is wel lachen.
Jammer dat ze waarschijnlijk matige service geeft, want ik vind het wel een heel lekker wijf.

Videos en fotos komen nu wel overeen.
Die wiegelkont in die video is wel lachen.
Jammer dat ze waarschijnlijk matige service geeft, want ik vind het wel een heel lekker wijf.
Ja precies heel Jammer. Ook al dat gedoe met steeds nieuwe namen en nieuwe / dubbele advertentie nummers is waarschijnlijk niet zonder reden natuurlijk.

Ja wat ik kan herinneren van deze vrouw is dat ze vroeger veel minder gelikte foto's had. Ik vond haar zelf op een aantal foto's aan de dikke kant.
Nu zie ik dat niet meer. Deze dame heeft als dit recente foto's zijn veel aan haar uiterlijk gewerkt. Gesport en ander haar en andere styling. Ze ziet er nu wel mooi uit.

Volgens mij was haar service wisselend. Misschien heeft ze daaraan ook gewerkt. Door een sprong naar een hogere klasse te maken. Iets hield me vroeger tegen om met haar een afspraak te maken. Nu weet ik het nog niet. Ik vind haar uiterlijk wel in haar voordeel veranderd.

De wisseling van steeds andere namen snap ik ook niet. Maar sommige vrouwen wisselen iedere keer als ze op een andere locatie zitten van naam (en telefoonnummer).

Ja de foto's kloppen nu. Dit is haar. Ik heb wel eens foto's gezien waar ze voller op staat. Hier op sommige een beetje. Op een of andere manier trekt zij mij niet aan. Maar dat is denk ik puur persoonlijk.

Twee keer geweest bij Sasha in de afgelopen twee weken, afspreken ging zonder problemen.
kijkt inderdaad vooraf wel even wie ze binnenhaalt, maar dat is in principe niet vreemd voor deze business.
Verder een bijzonder aardige jonge meid, met goede look.
Klein poppetje met grote natuurlijke C-borsten
Recensie schrijf ik elders.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan