Drone in Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de Geleenstraat kan je als klant niet echt discreet wandelen als er een drone vliegt.
Echt niet normaal dit,ik hoop dat dit filmpje er gauw afgehaald wordt …
Sterkte vd wandelaars en dames ❤️
Nou het is erg duidelijk
Kleding ,manier van lopen en gezichten ook herkenbaar 😞
Ik kon inzoomen met mijn telefoon 😅 liefs Wendy

Laatst bewerkt:
hangen overal cameras in de straten....ook in de meeste huizen...die laatste worden niet altijd bekeken door even betrouwbare figuren....of mensen die het niet al te nauw nemen met de privacy...

De ene tijger is de andere niet.
hangen overal cameras in de straten....ook in de meeste huizen...die laatste worden niet altijd bekeken door even betrouwbare figuren....of mensen die het niet al te nauw nemen met de privacy...
Die beelden komen tenminste niet op YouTube terecht.

Het éne foute maakt het andere foute ook niet beter.

Net effe gezocht en makkelijk gevonden, de heren die er lopen tja lekker duidelijk in beeld, betreffende Dames zie ik 2x een dame half, zeker geen gezicht.

Nu dit is er idd zwaar over, volgende keer katapult meenemen en neerhalen.

Ik vind het jammer dat een aantal van jullie mij ervan beschuldigen dat ik de beelden zelf heb gemaakt. Ik wandel zelf al jaren. Waarom zou ik mensen gaan filmen?

Ondertussen ben ik langs geweest bij het Juridisch Loket. Ik zal later een update geven.
Waarover had jij jurisch advies nodig??? Ik vind, dat dit een vieze smaak heeft! (STINKT!)
Gooi die tijger ook hier van het forum af. Wat een nagemaakte!
Zo denk ik ook!

Erg bang dat er beelden online maar niet bang om jouw vriendin te gaan bedriegen, mannen toch blij dat ik een vrouw ben en niet zo ineen zit jullie zijn echt een schande... U vriendin zou aangifte moeten doen voor jou ja
Ik ben ook tegen vreemdgaan. Maar we gaan toch ook niet zeggen dat er nog nooit een vrouw vreemd gegaan is?

Daar bij voor kan ze een klacht neer leggen?

Ik vind het jammer dat een aantal van jullie mij ervan beschuldigen dat ik de beelden zelf heb gemaakt. Ondertussen ben ik langs geweest bij het Juridisch Loket. Ik zal later een update geven.
Goed, dan doe ik geen beschuldiging.

Maar dan zit ik nog steeds met een vraag, hoe zie jij vanaf de grond dat die drone aan het filmen was, en dan ook nog specifiek wat hij filmt? Ik ken die dingen, dat is toch amper te zien?

Waarover had jij jurisch advies nodig??? Ik vind, dat dit een vieze smaak heeft!
Wellicht is er iets mogelijk met portretrecht. Ik kom hier nog op terug.
Goed, dan doe ik geen beschuldiging.

Maar dan zit ik nog steeds met een vraag, hoe zie jij vanaf de grond dat die drone aan het filmen was, en dan ook nog specifiek wat hij filmt? Ik ken die dingen, dat is toch amper te zien?
Je zag duidelijk een camera zitten. Deze bewoog ook af en toe. Hij kan live view hebben gebruikt en verder geen opnames. Dat lijkt me sterk.

Ik vind het jammer dat een aantal van jullie mij ervan beschuldigen dat ik de beelden zelf heb gemaakt. Ik wandel zelf al jaren. Waarom zou ik mensen gaan filmen?

Ondertussen ben ik langs geweest bij het Juridisch Loket. Ik zal later een update geven.
Het was verdacht, vooral met dat logo.
Maar we wachten de uitkomst uit.
Jaha, ik geloof best dat je de drone ziet, naar hoe zie je dan WAT dat ding aan het doen is?
Ik neem aan dat je niet voor de lol met zo'n ding gaat vliegen.

Ik dacht dat hij achteraf de beelden op YouTube had gevonden (of gezet?) en het zo wist.
Camera kan ook wel zichtbaar zijn geweest natuurlijk.

Die tijgers zijn toch speciaal. Voorlopig even het voordeel van de twijfel dan.

Ik dacht dat hij achteraf de beelden op YouTube had gevonden (of gezet?) en het zo wist.
Die optie zat ook in mijn hoofd @B200 , daarom vroeg ik in bericht #49 of hij reageerde op beelden online, of puur op het zien van die drone.

In bericht #52 antwoord hij dat dat laatste het geval was.

Ik neem aan dat je niet voor de lol met zo'n ding gaat vliegen.
Nee, maar dan nog is het moeilijk om precies te zien welke trap of welke deur er nou precies gefilmd wordt.

Die optie zat ook in mijn hoofd @B200 , daarom vroeg ik in bericht #49 of hij reageerde op beelden online, of puur op het zien van die drone.

In bericht #52 antwoord hij dat dat laatste het geval was.

Nee, maar dan nog is het moeilijk om precies te zien welke trap of welke deur er nou precies gefilmd wordt.
Ik neem aan dat het dezelfde drone was van het filmpje of vliegen er dagelijks drones over de Haagse wallen?

Terug
Bovenaan Onderaan