Voormalig lid 28005
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9749120-mala
- Totale kosten (in euro)
- 100
Contact gezocht met deze dames:
Kreeg van beide hetzelfde adres (flat) nabij station moerwijk. Kreeg van beide een foto, een van het gezicht en een zonder het gezicht. Gekozen voor Mia en uiteindelijk toch die mala gekregen. Op dat adres ontvangen iig meerdere dames want er kwam een medewandelaar met mij dezelfde verdieping op en vervolgens na mij binnen.
Niet de dame van de foto's op kinky iig maar goed genoeg om mijn zak te legen maar geen herhalingsgevaar.
Hot Latina
Ik ben een geile latina die een heerlijke geile lichaam heb. Ik heb heerlijke grote borsten en een heerlijke natte kutje die lekker kan squirten en op je wacht om al...
www.kinky.nl
Dominican girl 100%
Hallo, mijn naam is Mala , ik ben 25 jaar oud, ik ben een nieuw meisje in de stad, een aanhankelijke en gepassioneerde brunette met een grote en geile kont die op je...
www.kinky.nl
Kreeg van beide hetzelfde adres (flat) nabij station moerwijk. Kreeg van beide een foto, een van het gezicht en een zonder het gezicht. Gekozen voor Mia en uiteindelijk toch die mala gekregen. Op dat adres ontvangen iig meerdere dames want er kwam een medewandelaar met mij dezelfde verdieping op en vervolgens na mij binnen.
Niet de dame van de foto's op kinky iig maar goed genoeg om mijn zak te legen maar geen herhalingsgevaar.