DildoBaggins
Stamgast
En die neuk je ook?Knip&wip, kennelijk een populaire combo. Ik moet zeggen dat het wat heeft, hoor. Maar gelukkig heb ik een vriendin die kapster is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn die neuk je ook?Knip&wip, kennelijk een populaire combo. Ik moet zeggen dat het wat heeft, hoor. Maar gelukkig heb ik een vriendin die kapster is.
Het is wel grappig dat er zoveel op terug blijft komen…. Het is op z'n zachtst gezegd een schimmige advertentie met vaak gejatte foto's. Maar toch blijven er veel wandelaars geïnteresseerd door.
Is het het concept? Een naakte kapster? Of iets anders? Ik vraag me af….
Je vond het dus "geiler dan geil".wat veel ophef over deze vrouw. Maar snap wel wat jullie hier weergeven. Ooit had ik een advertentie voorbij zien komen zoals dit. Maar die zie ik al lang niet meer ze zal een vriend hebben of zo. ik heb afgelopen zondag middag een afspraak met haar gehad met daarna een sterke rook geur mee naar huis maar het was geiler dan geil. haar tieten waren voor mij toch wel wat klein. Blow job was ze haastig mee is een echte tegenvaller. Ik lees jullie veel over die leeftijd ze had een oud gezicht mar ja ze rookt als een ketter maar de rest zag er ook wel uit als 40.
nog effe over carnaval geluld, ze zei dat ze ging. Ik hoop dat ik haar in de stad tegen kom want ze is wel tof
Je vond het dus "geiler dan geil".
Maar en detail noem je alleen maar negative dingen op: sterke rookgeur, te kleine tieten, blowjob was tegenvaller, oud gezicht.
Dus wat was er nu zo geil dan, @hartenjatter45 ???
Het wordt steeds onduidelijker zo.geiler dan geil was het zeker wel. maja weet wel wat neuken is ook met die 'negative' dingen was het ook niet giga slecht hoor . ik ken wel wat hebbe maar dit was echt geil. hoe ze me maar binnen trok en zorgde echt voor een top uur. jullie hebben het steeds over die leeftijd dus ik begrijp jullie vragen wel maar marleen is geen maja
@DildoBaggins je slaat de spijker op z'n kop. Ik vraag mij niets meer af. Een hoop lawaai en geen wol (recensie)Het is wel grappig dat er zoveel op terug blijft komen…. Het is op z'n zachtst gezegd een schimmige advertentie met vaak gejatte foto's. Maar toch blijven er veel wandelaars geïnteresseerd door.
Is het het concept? Een naakte kapster? Of iets anders? Ik vraag me af….
Lijkt wel wie van de drie dadelijk .