Recensie Maja, Antoniusstrasse 9, Aken 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
155
13/02/22
121
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Even op de woensdagmiddag binnen gelopen bij Maja op nummer 9 in de deur. Is Roemeense, maar heeft een heerlijk latina figuur. Echte d cup tieten en bijbehorende kont. Heerlijke deepthroath blowjob en 3 strandjes verder het condoom gevuld. Voor €50 een meer dan goede ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maja zit nu op #22, het eerste raam naast de deur!
Stevige meid, maar wel mooi gevormd vind ik. Mooi gezicht, lange bruine haren, flinke tieten, mooie grote billen, mooie getinte huid, 28 jaar en 1,63m.
Ze kan goed en lang pijpen! 😃 Uiteindelijk moest ik toch afkloppen omdat ik haar ook nog in doggy wilde proberen. Dat was ook uitstekend en het viel me op dat ze echt een enorm strak kutje heeft, niet vaak meegemaakt. Alleen maar fijn natuurlijk. Dit was ook de rede dat ik haar vroeg om na de doggy sessie op haar rug te gaan liggen, want ik wist dat het sowieso goed ging komen dankzij haar strakke kutje, en ik wilde ook nog even van haar mooie grote borsten genieten. En zo geschiedde het 😁
Mooie vriendelijke meid die haar best doet en de skills heeft.
Extra's zijn bespreekbaar met haar, zal aan de klik liggen en aan je budget. Ze start al rond lunchtijd, en stopt meestal rond 22.00. Over een maand gaat ze vakantie vieren en de ervaring leert dat veel meiden dan niet meer terugkomen, dus sla je slag zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan