Algemeen Maison d'Amour, Sint-Job-in-'t-Goor

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat die goede bron dan goede inlichtingen verstrekt ze zijn gesloten daar de huisbaas het pand al 3 jaar wou verkopen.En dat ze voor dit huis 900 euro betalen 3 jaar geleden heeft hij de huur naar 1800 gezet en nu was het 2500 of verkopen.Dan hebben ze besloten om te stoppen.Maar ze zoeken een ander pand en beginnen weer en dat is de bazin zelf die het tegen mij gezegd heeft ben ze 2 weken geleden tegen gekomen.

Je zou toch denken dat als er fotos gemaakt worden voor het huis te verkopen dat de massage olie, papieren zakdoeken, handdoeken op het bed... zouden worden weggehaald zodat het niet te veel opvalt van wat daar gebeurde?:p

Staat ook stevig geprijsd! En dat pand heeft dus wel degelijk een grondige opknapbeurt nodig! Nog een ton kosten erbij?

Ligt bovendien pal naast de -bijzonder drukke- snelweg én hoge snelheidslijn! En als onmiddelijke buur heb je de autokeuring!

Dat die goede bron dan goede inlichtingen verstrekt ze zijn gesloten daar de huisbaas het pand al 3 jaar wou verkopen.En dat ze voor dit huis 900 euro betalen 3 jaar geleden heeft hij de huur naar 1800 gezet en nu was het 2500 of verkopen.Dan hebben ze besloten om te stoppen.Maar ze zoeken een ander pand en beginnen weer en dat is de bazin zelf die het tegen mij gezegd heeft ben ze 2 weken geleden tegen gekomen.
Heeft de bazin blond haar en een bruin/grijze Mercedes ? Die heb ik daar een paar keer zien staan toen ik naar huis reed.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de firma die het pand exploiteerde sinds 2 januari 2025 in faillissement is. Daardoor is het ook logisch dat het pand verkocht wordt zoals het bij het faillissement is achtergelaten, en ze bij de foto's ook op geen enkele wijze de aard van de activiteiten in het pand hebben verborgen.

Als ze echt van plan waren om in een ander pand verder te gaan, dan hadden ze vast wel wat nuttige spullen zoals bedden, massagetafel en handdoeken meegenomen voor in het nieuwe pand. Ik vrees dan ook dat het definitief gedaan is met Maison d'Amour.
Wat blijft zijn de mooie herinneringen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan