Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlles tussen 21:00 uur en 6 uur s'morgens dus!Voor mij is beiden even ver, alleen in tijd is wommelgem korter omdat het hele tijd autosnelweg is en dus lekker haas geven ( buiten de files gerekend daar ).
Wellicht dat meisjes nu in loondienst kunnen werken sedert december misschien een van de reden van de sluiting ,voor de baaszin zware kost om met alles in regel te zijn in plaats van zelfstandig daar te werken ,juiste reden weet ik ook niet sluitingVooral jammer dat het gesloten is. Weer een plek minder.
Werk op maandag niet, dus na 9u smorgens .Alles tussen 21:00 uur en 6 uur s'morgens dus!
Dacht dat de dames als zelfstandige werken en een aantal % betalen voor hun kamer en de was ......Wellicht dat meisjes nu in loondienst kunnen werken sedert december misschien een van de reden van de sluiting ,voor de baaszin zware kost om met alles in regel te zijn in plaats van zelfstandig daar te werken ,juiste reden weet ik ook niet sluiting
Ja dat klopt in het antwerpse was voor de wet in voege kwam dec 2024 alleen op zelfstandige basis mogelijk,nu kan het dus ook in loonverband betere voorwaarden voor werknemers maar voor de bazen meer administratie natuurlijk,we zullen het vroeg of laat wel horen de juiste reden van de sluitingWerk op maandag niet, dus na 9u smorgens .
Dacht dat de dames als zelfstandige werken en een aantal % betalen voor hun kamer en de was ......
Wij werken allemaal op zelfstandige basis en betalen enkel kamerhuur wat er uiteindelijk niet aan toe doet. Geloof mij nu maar dat de dames dit heel jammer vinden dat het gesloten is . De dames vinden jullie sowieso via girlsreview terug . Het onderling heen en weer reageren over zulke zaken is niet echt relevant tenzij het over jullie ervaring gaat met de dames wat andere mannen mss verder helpt in hun zoektochtWerk op maandag niet, dus na 9u smorgens .
Dacht dat de dames als zelfstandige werken en een aantal % betalen voor hun kamer en de was ......
Gelukkig kunnen we jullie nu bezoeken bij PG!Wij werken allemaal op zelfstandige basis en betalen enkel kamerhuur wat er uiteindelijk niet aan toe doet. Geloof mij nu maar dat de dames dit heel jammer vinden dat het gesloten is . De dames vinden jullie sowieso via girlsreview terug . Het onderling heen en weer reageren over zulke zaken is niet echt relevant tenzij het over jullie ervaring gaat met de dames wat andere mannen mss verder helpt in hun zoektocht
Inderdaad. Ik zal altijd even wuiven …Het was er in ieder geval een pak discreter dan bij PG.
Ik parkeer bij PG altijd in het straatje ervoor waar de Kreatos op de hoek zit.
Als je pech hebt en het stoplicht is rood ziet heel die sliert auto's die staan te wachten je wandelen en wegduiken achter het scherm aan de voordeur.
En ik kan me voorstellen dat er bij die wachtende chauffeurs ook wel eentje tussen zit die weet wat er bij nummer 146 allemaal gebeurt.