Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies!Vanuit mijn (egoïstisch) standpunt, indien al die dames naar Wommelgem verhuizen, weer een pak kilometers minder op de Antwaarpse Ring te rijden.
misschien dat de baaszin ook verhuist is naar het midden oosten waar haar dochter woonde dacht ik ,het was wel een privehuis dat gemakkelijk te bereiken was en parkeren ,iemand enig idee hoe lang het daar was ?Vanuit mijn (egoïstisch) standpunt, indien al die dames naar Wommelgem verhuizen, weer een pak kilometers minder op de Antwaarpse Ring te rijden.
Mazzelaar Hier is het net andersom. Brecht was prima te doen logistiek maar ik ga die extra kilometers binnenkort graag doen voor Zoe.Vanuit mijn (egoïstisch) standpunt, indien al die dames naar Wommelgem verhuizen, weer een pak kilometers minder op de Antwaarpse Ring te rijden.
Alles tussen 21:00 uur en 6 uur s'morgens dus!Voor mij is beiden even ver, alleen in tijd is wommelgem korter omdat het hele tijd autosnelweg is en dus lekker haas geven ( buiten de files gerekend daar ).