Algemeen Maison d'Amour, Sint Job in 't Goor

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Anna, Demi and Bo are indeed on Private Girls' site.

I was pretty sure I had seen those photos on MD. May be there were 2 Annas, but may be I was mistaken. And shame on me I mentioned Bo instead of Zoe. ANyway it's nice to know at least some girls are found
Nee, dit is niet de Anna die tot een jaar of 3 a 4 terug bij Maison heeft gewerkt. Die Anna is al een paar jaar van de radar. Zoek maar eens op deze site. Anna deed destijds ook graag trio's met Katia erbij. Anna heb ik ooit 'n keer bezocht en heeft grotere borsten dan die dame te Wommelgem.

Nee, dit is niet de Anna die tot een jaar of 3 a 4 terug bij Maison heeft gewerkt. Die Anna is al een paar jaar van de radar. Zoek maar eens op deze site. Anna deed destijds ook graag trio's met Katia erbij. Anna heb ik ooit 'n keer bezocht en heeft grotere borsten dan die dame te Wommelgem.
Anna en Katia zijn al een tijdje weg.

Laatst bewerkt door een moderator:
ook als is de dochter van maison die van private girls is daar iets mee.vroeger was er een prive in deurne bischoppenhoflaan 660 was moeder en dochter en ieder zijn zaak,maison en private girls zijn ieder apart en speciaal op hun manier en hebben elk hun charmes heb net vernomen dat Maison binnenkort weer open is .Ra ra nieuwe dames ?

Sofie heeft mij eens verteld dat haar werk bij MdA een leuke bijverdienste was naast haar vaste baan.
Ik hoop dat ik er naast zit maar ik denk dat de kans reëel is dat ze helemaal gestopt is......

Laatst bewerkt:
ook als is de dochter van maison die van private girls is daar iets mee.vroeger was er een prive in deurne bischoppenhoflaan 660 was moeder en dochter en ieder zijn zaak,maison en private girls zijn ieder apart en speciaal op hun manier en hebben elk hun charmes heb net vernomen dat Maison binnenkort weer open is .Ra ra nieuwe dames ?
Ja, goed begrepen. Nee, je vergist je niet.
Ok. En als ik dit dus allemaal goed begrijp is MDA definitief gesloten ?? Of vergis ik me nu ?
Alle als het zo is zullen we het wel RL zien verschijnen 😁

Terug
Bovenaan Onderaan