Algemeen Maison d'Amour, Sint Job in 't Goor

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik kijk in hun agenda, staan er namen van dames tussen die niet tussen hun lijst van dames staan. Kan er iemand bevestigen of hier meerdere dames zitten dan op de website te vinden zijn?

Hoe zit het qua Nederlandssprekende, is dit de minderheid?

Als ik kijk in hun agenda, staan er namen van dames tussen die niet tussen hun lijst van dames staan. Kan er iemand bevestigen of hier meerdere dames zitten dan op de website te vinden zijn?
Ja... zo staat Zoë bijvoorbeeld ook op de agende... maar niet op de website bij de dames... Maar ze is er wel degelijk hoor!

Gewoon even het huis bellen voor concrete info!

Op Redlights staan dan wel weer advertenties van de dames. Al dan niet geplaatst door Maison d'Amour. Tik op Redlights bij zoeken Maison & Brecht in en je ziet diverse dames, die weer niet op de site van Maison d'Amour zelf staan.

vroeger stapte ik er veel binnen,laatste tijd sedert,tess,emma,anna,manon sophie weg zijn ben ik er niet meer geweest,denk privehuizen overal onderdruk staan personeel vinden die de helft nog willen afgeven,de nodige vergunningen hebben en verlengen na een tijd het is allemaal niet meer zo evident,ik moet echt zoeken op een erotische adve site om mijn koesting nog te vinden soms ver rijden en allemaal op tijd inplannen

vroeger stapte ik er veel binnen,laatste tijd sedert,tess,emma,anna,manon sophie weg zijn ben ik er niet meer geweest,denk privehuizen overal onderdruk staan personeel vinden die de helft nog willen afgeven,de nodige vergunningen hebben en verlengen na een tijd het is allemaal niet meer zo evident,ik moet echt zoeken op een erotische adve site om mijn koesting nog te vinden soms ver rijden en allemaal op tijd inplannen
Beste,weet jij soms waar manon nu werkt die vond ik de beste alvast vriendelijk bedankt

Terug
Bovenaan Onderaan