WHEM Maia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.689
02/07/21
4.511
47
Wie heeft er ervaring met Maia?

Dit is nou een beetje wat ik me voorstel bij girl next door. Niet extreem knap, maar zeker wel een mooi grietje. Tikje sletterig, maar niet als een trashy vamp, eerder doordat ze een klein beetje iets liefs onnozels uitstraalt.
Op foto 1 is ze op haar knapst, op foto 3 vind ik haar het aantrekkelijkst, niet direct over de blik op foto 5 beginnen....

Ja, ik heb een zwak voor haar.

99% kans booker/manager/planner/pimp of nepfoto's.

+

Prijs opbouw: 60/90/150 🤔

+

TGTBT (Too Good To Be True)

Enige scepsis is op zijn plaats voordat er weer een euforische feeststemming komt. 😁

Eerst videocall aanvragen. Zo niet dan 👋🏻👋🏻
Ik heb een videocall aangevraagd maar geen reactie, wél gelezen. Tevens verzoek van een selfie, maar kreeg een standaard foto van kinky. Vermoedelijk een "tussenpersoon".

Mijn ervaring was desalniettemin positief met de voorgaande dame op locatie. Gezien de afstand wil ik geen risico nemen. Mocht ik in de buurt zijn wil ik gerust gaan kijken en als het niet de dame is, draai ik om.

Voor mijn gevoel zijn de foto's ergens vanaf geplukt (ik mis de scherpte op de foto's of ze zijn nadrukkelijk bewerkt).

99% kans booker/manager/planner/pimp of nepfoto's.

+

Prijs opbouw: 60/90/150 🤔

+

TGTBT (Too Good To Be True)

Enige scepsis is op zijn plaats voordat er weer een euforische feeststemming komt. 😁

Eerst videocall aanvragen. Zo niet dan 👋🏻👋🏻
Trouwens wat ook een goeie tip is om zeker te weten of er een booker tussen zit?
Maia heeft haar laatst gezien aanstaan. Het valt me op dat ze om de haverklap "online" is.

Een dame die haar eigen afspraken maakt (bijv Tina), reageert later of pas na een uur (ik houd meestal de vaste uren aan of halve uren) qua response tijd. Zo weet ik voor mezelf of er een booker tussen zit. Indien ze haar eigen telefoon beheerd, zou ze niet constant online zijn of ze appt tussen door bij een BJ, doggy of cowgirl move 😝

Goede inschatting @Investigabiles en het gaat zeker ten dele op, hoewel er ook dames zijn die razendsnel zijn qua reageren 'tijdens' een klant.

Dan krijgen ze een appje, kijken ze kort geirriteerd op hun phone, typen 3 woorden terug (of zo'n standaard prijslijst) en focussen weer op jou.

Dat is heel kort dan toch het contact met je opvolger. Wat weer razendsnel verder gaat als jij je even opfrist voor of na de daad.

Maar als er continu iemand online is, is het vaak een boeker.

Op zich heb ik niet eens wat tegen boekers als ik het gevoel krijg dat de balans tussen boeker en dames ok is.
Het werkt soepeler qua afspreken dan met de dame zelf vaak.

Maar als je de indruk krijgt dat de boeker te veel boekingen per dag maakt, er druk is van boeker naar dame toe etc, dan is het foute boel en kun je maar beter boycotten.

Goede inschatting @Investigabiles en het gaat zeker ten dele op, hoewel er ook dames zijn die razendsnel zijn qua reageren 'tijdens' een klant.

Dan krijgen ze een appje, kijken ze kort geirriteerd op hun phone, typen 3 woorden terug (of zo'n standaard prijslijst) en focussen weer op jou.

Dat is heel kort dan toch het contact met je opvolger. Wat weer razendsnel verder gaat als jij je even opfrist voor of na de daad.

Maar als er continu iemand online is, is het vaak een boeker.

Op zich heb ik niet eens wat tegen boekers als ik het gevoel krijg dat de balans tussen boeker en dames ok is.
Het werkt soepeler qua afspreken dan met de dame zelf vaak.

Maar als je de indruk krijgt dat de boeker te veel boekingen per dag maakt, er druk is van boeker naar dame toe etc, dan is het foute boel en kun je maar beter boycotten.
Helemaal mee eens en vooral dat laatste stukje. Ik krijg soms echt de indruk dat een aantal echt afspraken willen "doordrukken". Daar heb ik meestal geen goed gevoel bij!

Afspraak gemaakt, op adres gekomen en toen geen reactie. Sta je dan in de kou vol in het zicht van alle buren. Ben na 10m weer terug gelopen naar de metro, kreeg een kwartier na afgesproken tijd appje met de huisnummer. Dacht er nog even aan om terug te gaan want een nieuwe poes ben ik altijd benieuwd naar. Ik zag daar nog iemand met een mobiel buiten ijsberen, ik vertrouwde het niet en ben weer weg gelopen. Ben nog nooit beroofd, ben dat ook niet van plan.

Kon gelukkig bij die kleine Tina terecht aan de andere kant van de stad. 👍

Kon het tóch niet laten, in de app geklommen en helaas...lezen kan ze, maar schrijven niet. Heb niet het idee dat ik op haar ga klimmen.

Dat was dan van korte duur.

Eigenlijk is het sowieso raar dat we na 2 bezoekjes nog geen enkele goede recensie hebben....dat zegt eigenlijk al genoeg. Maar zolang je niet zeker weet hoe of wat blijven de foto's toch boeien.

ik hoop dat ik het verkeerd had en dat er werkelijk een timing issue was tussen dame-boeker-mijzelf. Ik ben vaker voor nop naar een afspraak geweest en ben best bereid om iemand een tweede kans te gunnen als ze zich verontschuldigen. In dit geval was daar niets van.

Ze zit nu in Den Haag. Het is de zelfde advertentie opmaak "HOT girl" als deze in Den Haag:

Ik had een afspraak gemaakt met Alexa, de locatie doorgekregen. Daar aangekomen op het correcte tijdstip. Gevraagd voor het huisnummer. En je raadt het al, geen enkele reactie meer........
De volgende dag aangegeven dat niet erg is om een afspraak te cancelen maar laat het even weten. Het antwoord was: "come". Misschien wilde ze dat ik weer naar Den Haag zou rijden of dat ik ter plekke spontaan klaar zou komen.....

Laatst bewerkt:
Ze zit nu in Den Haag. Het is de zelfde advertentie opmaak "HOT girl" als deze in Den Haag:

Ik had een afspraak gemaakt met Alexa, de locatie doorgekregen. Daar aangekomen op het correcte tijdstip. Gevraagd voor het huisnummer. En je raadt het al, geen enkele reactie meer........
De volgende dag aangegeven dat niet erg is om een afspraak te cancelen maar laat het even weten. Het antwoord was: "come". Misschien wilde ze dat ik weer naar Den Haag zou rijden of dat ik ter plekke spontaan klaar zou komen.....
Ze is wel echt. Ik maak een recensie in een nieuw draadje.

Alexa kan me uiteindelijk meer boeien, behalve dan dmv foto 3 ... En dat is dan wellicht de dame die je treft, ipv 1,2 en 4 t/m 6?

Ff zoeken naar de recensie van @Karb

En dus nog altijd niets over Maia 🤔

Wie heeft er ervaring met Maia?

Dit is nou een beetje wat ik me voorstel bij girl next door. Niet extreem knap, maar zeker wel een mooi grietje. Tikje sletterig, maar niet als een trashy vamp, eerder doordat ze een klein beetje iets liefs onnozels uitstraalt.
Op foto 1 is ze op haar knapst, op foto 3 vind ik haar het aantrekkelijkst, niet direct over de blik op foto 5 beginnen....

Ja, ik heb een zwak voor haar.

maar wel oost europees

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan