Voormalig lid 10021
Wandelaar
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7938985-maia
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Na een lange tijd abstinent te zijn geweest, sinds kort weer aan de wandel.
Jammer genoeg was ik nog niet op de hoogte van dit forum want dat had me waarschijnlijk deze ervaring kunnen besparen.
Toen ik naar de foto's keek dacht ik dat ik het wel kon wagen maar niks bleek minder waar.
Deze dame is niet de dame op de foto.
Ik ben wat dat betreft nogal een watje en durf niet snel weg te lopen als ik een afspraak heb gemaakt.
De dame ontving in een louche ruimte met een douche waar alleen de slang nog aangesloten was.
Kussen mocht alleen op de lippen, alles ging plicht matig.
Een jonge meid die al snel na de daad op haar telefoon zat.
Na even naar het plafond te hebben gestaart begon ze weer plichtmatig aan mijn tampeloeris te zuigen.
Ik ben gevoelig voor sfeer, dus dit was al snel genoeg voor me en ben ik na een korte massage weer naar huis gegaan.
Als eerste ervaring na een lange wandelstilte was dit geen succes.
Jammer genoeg was ik nog niet op de hoogte van dit forum want dat had me waarschijnlijk deze ervaring kunnen besparen.
Toen ik naar de foto's keek dacht ik dat ik het wel kon wagen maar niks bleek minder waar.
Deze dame is niet de dame op de foto.
Ik ben wat dat betreft nogal een watje en durf niet snel weg te lopen als ik een afspraak heb gemaakt.
De dame ontving in een louche ruimte met een douche waar alleen de slang nog aangesloten was.
Kussen mocht alleen op de lippen, alles ging plicht matig.
Een jonge meid die al snel na de daad op haar telefoon zat.
Na even naar het plafond te hebben gestaart begon ze weer plichtmatig aan mijn tampeloeris te zuigen.
Ik ben gevoelig voor sfeer, dus dit was al snel genoeg voor me en ben ik na een korte massage weer naar huis gegaan.
Als eerste ervaring na een lange wandelstilte was dit geen succes.