Recensie Maeva, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gopi

Newbie
19
17/09/23
16
9
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m2134470126-massage-suedois-ou-hammam
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wel,

Deze afspraak was ietwat apart.
Toen ik deze advertentie zag was ik zeer geïntrigeerd door het aspect om hammam te combineren met massage.

Ik dacht: laten we het een keertje proberen, ik ben ook wel fan van sauna dus wat kan er mis gaan?

Wel ik heb het me absoluut niet beklaagd.
Op voorhand had ik duidelijke afspraken gemaakt over wat er ging gebeuren:

45min hammam en verzorging, gevolgd door een uur massage (dame naakt) met HE.
Het was een 60€+150€ combo.

De locatie is vlakbij het museum voor natuurwetenschappen in Brussel.
Parkeren is makkelijk als je een van de grote parkings in de buurt neemt.

Ik werd ontvangen in een schoonheidssalon en mocht mee naar achter. Niet 100% discreet maar op zich is er niets mis met binnen stappen in een schoonheidssalon.

Ik werd hier zeer vriendelijk ontvangen door Maëva. Ze is een prachtige 20 jarige meid van Afrikaanse origine met het lichaam van een godin. Ze is goedlachs en zeer sociaal.

Ik deed mijn kledij uit en mocht samen met haar plaatsnemen in de hammam. Deze is erg klein dus we zaten bijna op elkaar, de eerste aanrakingen en strelingen begonnen hier. Ze smeert je in met een soort gel. Ik deed dit ook bij haar en dat was zeer fijn.

Ik dacht: dit kan hier geen 45 min duren… daarvoor is het iets te warm in een hammam. Na een tiental minuten gingen we uit de hammam en mocht ik op een tafel gaan liggen. Hier kreeg ik een scrub over mijn hele lichaam.
Op dat moment is het meer wellness dan iets anders maar ze deed dit wel volledig naakt, en zoals eerder gezegd, ze heeft een goddelijk lichaam dus dat was zeer aangenaam. (Ik snap dat dit voor iedereen anders kan zijn maar dit is toch mijn mening in deze recensie)

Ok, na een 30 minuten scrubben gingen we samen in de douche waar we uitgebreid de tijd namen om over elkaar te wrijven.

Goed, deel 1 klaar…
Tijd voor de massage.
Ondertussen was er een plateau met vers fruit gemaakt voor ons door een van haar collega's. (Druiven, mandarijntjes, sinaas) Okeeeee dat is een eerste keer. Aangename verrassing! We namen even de tijd bij een leuke babbel om dit naar binnen te werken.

Tijd voor de massage. Dit werd meer dan de massage alleen.
Ik mocht alles aanraken zonder "naar binnen te gaan". Ik heb haar ook lekker oraal bevredigd en dit vond ze zeer fijn.
Ze heeft me heel even gepijpt maar ik denk niet dat dit voorzien was. Dat was een moment waar zij ook gewoon heel opgewonden was en hier even zin in had.
De HE kwam zonder problemen. En daarna terug samen in de douche.

Ik vermoed dat je wel kan begrijpen dat ik met een zeer goed gevoel buiten stapte.
Ik werd er echt verwend zoals we dat eigenlijk graag hebben.
Geen sex, geen zoenen. Maar oh wat een leuke tijd.
Herhaling 100%…
 
Wel,

Deze afspraak was ietwat apart.
Toen ik deze advertentie zag was ik zeer geïntrigeerd door het aspect om hammam te combineren met massage.

Ik dacht: laten we het een keertje proberen, ik ben ook wel fan van sauna dus wat kan er mis gaan?

Wel ik heb het me absoluut niet beklaagd.
Op voorhand had ik duidelijke afspraken gemaakt over wat er ging gebeuren:

45min hammam en verzorging, gevolgd door een uur massage (dame naakt) met HE.
Het was een 60€+150€ combo.

De locatie is vlakbij het museum voor natuurwetenschappen in Brussel.
Parkeren is makkelijk als je een van de grote parkings in de buurt neemt.

Ik werd ontvangen in een schoonheidssalon en mocht mee naar achter. Niet 100% discreet maar op zich is er niets mis met binnen stappen in een schoonheidssalon.

Ik werd hier zeer vriendelijk ontvangen door Maëva. Ze is een prachtige 20 jarige meid van Afrikaanse origine met het lichaam van een godin. Ze is goedlachs en zeer sociaal.

Ik deed mijn kledij uit en mocht samen met haar plaatsnemen in de hammam. Deze is erg klein dus we zaten bijna op elkaar, de eerste aanrakingen en strelingen begonnen hier. Ze smeert je in met een soort gel. Ik deed dit ook bij haar en dat was zeer fijn.

Ik dacht: dit kan hier geen 45 min duren… daarvoor is het iets te warm in een hammam. Na een tiental minuten gingen we uit de hammam en mocht ik op een tafel gaan liggen. Hier kreeg ik een scrub over mijn hele lichaam.
Op dat moment is het meer wellness dan iets anders maar ze deed dit wel volledig naakt, en zoals eerder gezegd, ze heeft een goddelijk lichaam dus dat was zeer aangenaam. (Ik snap dat dit voor iedereen anders kan zijn maar dit is toch mijn mening in deze recensie)

Ok, na een 30 minuten scrubben gingen we samen in de douche waar we uitgebreid de tijd namen om over elkaar te wrijven.

Goed, deel 1 klaar…
Tijd voor de massage.
Ondertussen was er een plateau met vers fruit gemaakt voor ons door een van haar collega's. (Druiven, mandarijntjes, sinaas) Okeeeee dat is een eerste keer. Aangename verrassing! We namen even de tijd bij een leuke babbel om dit naar binnen te werken.

Tijd voor de massage. Dit werd meer dan de massage alleen.
Ik mocht alles aanraken zonder "naar binnen te gaan". Ik heb haar ook lekker oraal bevredigd en dit vond ze zeer fijn.
Ze heeft me heel even gepijpt maar ik denk niet dat dit voorzien was. Dat was een moment waar zij ook gewoon heel opgewonden was en hier even zin in had.
De HE kwam zonder problemen. En daarna terug samen in de douche.

Ik vermoed dat je wel kan begrijpen dat ik met een zeer goed gevoel buiten stapte.
Ik werd er echt verwend zoals we dat eigenlijk graag hebben.
Geen sex, geen zoenen. Maar oh wat een leuke tijd.
Herhaling 100%…
Oh top , wat een ervaring.
Gewoon contact op genomen via advertentie 2e hands en gevraagd naar Maeve? Lijkt me iets om
Over na te denken. Zoek voor volgende week ik avond iets voor in Brussel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan