Bewegingsloze penetratie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt ja, er werd altijd wel eerst geneukt ja.
En je moet wel een aanhoudende erectie hebben, want om goed diep te komen moet je liefst een beetje lengte hebben maar vooral goed stevig zijn.
Gelukkig heb ik daar tegenwoordig pilletjes voor :ROFLMAO::cool:.
Een harde, lang volgehouden erectie... is daarvoor dus wel nodig!
Wordt dan trouwens ook zeer op prijs gesteld...
 
Nu dat klopt! Die ervaring heb ik ook... Haar dus diep penetreren... en dan met (traag!) draaiende bewegingen -buik tegen buik- haar diep nemen terwijl je haar in de ogen kijkt.

Maar... dat is dan wƩl na eerst stevig neuken! En als we beiden mega geil staan!
Echt niet bij het begin hoor!
Ja heb ik ook weleens eerder meegemaakt, maar aan het begin van de seks is toch wel degelijk nieuw. Had er waarschijnlijk niet zoveel aandacht aan besteed als het bij 1 vrouw was gebeurd, maar met 2 dames is er toch een soort van trend. Dame 1 kronkelde als het ware onder mij terwijl ik op haar lag met mijn lul diep in haar, mogelijk heeft zij wel een soort van controle over haar spieren daarā€¦
 
Mijn ervaring is ook dat de aziatische dames best van stevig neuken houden, en dan inderdaad lekker afwisselen met langzaam 'grinden' waarbij hij er helemaal inzit, inderdaad kleine bewegingen. Klein geschapen ben ik zeker niet, maar blijkbaar past het allemaal wel. ;) Aan de geluidjes te horen bevalt het ook prima.
Zo doe je dat dus! Haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan