Knaller007
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Squirting
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-strak-stoeipoesje-voor-jou-genot_6263844
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze week Maddie bezocht. Afspreken ging eerst makkelijk toen belde ze dat het moeilijk was en dat ik moest komen en toen ben ik alsnog langsgekomen. Dit was niet de eerste keer dat ik bij haar ben geweest maar we de lastigste, ik stond op een soort blacklist maar onterecht.
Uurtje was verder prima vooraf ff douchen zij ook en scheerde alles nog netjes glad. Daarna op bed gepijpt en dat was goed kon zelfs een beetje kinky en lekker diep…super uitzicht om fantastisch lichaam. Gevraagd of ik klaar mocht komen en antwoord was ja als je maar zorgt dat je hem
Hard houdt, anders is het klaar….nou dat was geen probleem. Lekker aan tepels gezeten en ff fijn gebeft en gevingerd….op gegeven moment ging ze zelfs squirten super geil. Lekker geneukt in verschilllende standjes en mezelf klaar getrokken terwijl ze mijn ballen likte.
Al met al vreemd afspreken/lastig om te komen/fantastische geile sex met een randje
Uurtje was verder prima vooraf ff douchen zij ook en scheerde alles nog netjes glad. Daarna op bed gepijpt en dat was goed kon zelfs een beetje kinky en lekker diep…super uitzicht om fantastisch lichaam. Gevraagd of ik klaar mocht komen en antwoord was ja als je maar zorgt dat je hem
Hard houdt, anders is het klaar….nou dat was geen probleem. Lekker aan tepels gezeten en ff fijn gebeft en gevingerd….op gegeven moment ging ze zelfs squirten super geil. Lekker geneukt in verschilllende standjes en mezelf klaar getrokken terwijl ze mijn ballen likte.
Al met al vreemd afspreken/lastig om te komen/fantastische geile sex met een randje