Ziet er in eerste instantie goed uit en een van de dames is ook elders actief op internet,
https://allmylinks.com/lindalush
Ik heb haar een DM gestuurd omdat bij alle advertenties steeds hetzelfde telefoonnummer staat met als app foto "Follow your hart, but don't forget your brain.''
Bij andere clubs kun je wel persoonlijk contact opnemen met de dames, naast alleen contact met de club zoals bij deze het geval is.
Ik kom deze link tegen van een bedrijf in 2019 op hetzelfde adres als Madame-Jeanette
De onderneming Marleesi is gevestigd op Drievogelstraat 2-4 te Kerkrade en is actief in de branche Overige dienstverlening n.e.g..
www.oozo.nl
En eentje van dezelfde locatie begin dit jaar,
De onderneming Madame Chanet is gevestigd op Drievogelstraat 2-4 te Kerkrade en is actief in de branche Overige dienstverlening n.e.g..
www.oozo.nl
Spelling van de naam is iets anders dan madame Jeanette,
maar ''actief sinds 14 maart 2021'' bij een advertentie op seksjobs.nl komt bijna overeen met de datum van de oprichting van Madame-Chanet in deze link,
Wat een linkje met Linda Lush is btw, maar hier bekend staat als MRS Linda. Wel hele goede foto's van haar die ik ooit gezien heb.
Advertentie bij Kinky.nl zie ik niet zo snel een datum staan van wanneer de adverteerder actief is.
Zowiezo lijkt de seksjobs.nl advertentie dominant over te komen, terwijl de kinky.nl meer gewoner tot bijna onderdanig lijkt over te komen.
Ik ben Linda een Nederlandse dame dame van 27 jaar oud.Door dat ik een hoog libido heb, wil ik af en toe wat extra genomen worden.Ben 170, Blond , groene kijkers en ...
www.kinky.nl
Maar alle dames hebben mooie foto's bij hun advertenties, alhoewel ik de rest nog nooit elders online ben tegen gekomen of online heb opgemerkt.
Ook vond ik nog een Madame Jeanette in Den Haag site uit 2020 ''© 2020 proudly created by D-Marketing'' onderaan de site staan, maar of dat gewoon toevallig is...?
Denhaag | Madame Jeanette | Den Haag
www.madamjeanette.com
Verder kwam ik ook een restaurant in Rotterdam tegen met dezelfde naam,
Maar dat is voor een andere site
Maar ik vrees dat men moet opletten en deze advertenties wel kan bekijken en genieten van de foto's,
Maar beter niet contact proberen op te nemen totdat er een duidelijke site is of op oa twitter of ander social media iets gemaakt is en de dames zelf ook wat actiever zijn en ook individueel aangesproken kunnen worden.
Maar dat is puur mijn gevoel na het zien van andere reacties op deze site en wat ik tegen kwam in de linkjes hierboven.
Hopelijk zit ik er compleet naast en zal er veel en leuk gespeeld kunnen worden.