Algemeen Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit lijkt verdorie wel gewoon een bedrijfsuitje. Is er ergens bevestiging van dat dit een echte inval en sluiting is? Gekke gewaarwording.
Ik heb de laatste dagen alle regionale nieuws in de gaten gehouden, geen enkel nieuwsbericht over madam Chanet en een inval.
Club is ook nog gewoon open en de site nog bereikbaar.
Je zou verwachten dat wanneer politie de zaak op slot gooit op zn minst de website wordt aangepast en/of een persbericht de deur uit doet.
Helemaal als het zoals iemand hier zonder enige vorm van bewijs beweert dat het gaat om zware feiten als witwassen en illegale prostitutie, zeker die combinatie

Ik heb ook niks kunnen vinden hierover.
Als je alleen op "inval politie sexclub Kerkrade zoekt" kom je wel oude artikelen uit 2012/2017 tegen van een vorige eigenaar die veroordeeld is voor de genoemde zaken.
Wellicht zaken door elkaar gehaald? Ik zie ook nergens een datum bij het filmpje.

Ik heb ook niks kunnen vinden hierover.
Als je alleen op "inval politie sexclub Kerkrade zoekt" kom je wel oude artikelen uit 2012/2017 tegen van een vorige eigenaar die veroordeeld is voor de genoemde zaken.
Wellicht zaken door elkaar gehaald? Ik zie ook nergens een datum bij het filmpje.
De sneeuw kan van vorige week/begin deze week zijn gezien de restanten op de grond.

Ook de reacties onder het filmpje zijn voornamelijk grappen over een mogelijk teamuitje van de politie😬

Een van de commentaren zegt dat het maandag/dinsdagavond was. Zoals je zelf al zegt:
Geen herleidbaarheid qua datum.

Misschien gewoon controle ?

Je zou verwachten dat wanneer politie de zaak op slot gooit op zn minst de website wordt aangepast en/of een persbericht de deur uit doet.
Punt is, ook als het niks voorstelt (wat ik nog steeds verwacht) zou ik het huis aanraden om even wat van zich te laten horen. Verschillende mensen nemen dit blijkbaar bloedserieus en ik mag toch aannemen dat het huis daar ook wel wat van meekrijgt.

en sommige dames duiken elders op.

Lijkt me ook geen standaard controle op dat filmpje.
Zoals ?
Heb je voorbeelden?
Want de indruk die ik kreeg van de advertenties van Madame Chanet was:
We zetten zoveel mogelijk online ongeacht of ze dr werken of niet en dat laatste komt vooral voort uit de eigen ervaring dat ze gesloten waren terwijl ze die dag een gangbang zouden hebben (waarom gooi je na afloop de boel dicht?)

Plus het feit dat de teksten leken geschreven (gebruik bewust verleden tijd voor geval dat) door een oversekste 15 jarige.

Neem daarbij mee hun beroerde bereikbaarheid.

Zoals ?
Heb je voorbeelden?
We zetten zoveel mogelijk online ongeacht of ze dr werken of niet en dat laatste komt vooral voort uit de eigen ervaring dat ze gesloten waren terwijl ze die dag een gangbang zouden hebben (waarom gooi je na afloop de boel dicht?)

Plus het feit dat de teksten leken geschreven (gebruik bewust verleden tijd voor geval dat) door een oversekste 15 jarige.

Linda Lush bijvoorbeeld. Zit er eentje bij Total Touch ook. Zie het algemene topic over Limburg hier.

Sowieso wel een rare tent als je het allemaal zo leest. Je ziet acht politie agenten naar binnen gaan. Lijkt me meer een inval dan een standaard controle.

Linda Lush bijvoorbeeld. Zit er eentje bij Total Touch ook. Zie het algemene topic over Limburg hier.

Sowieso wel een rare tent als je het allemaal zo leest. Je ziet acht politie agenten naar binnen gaan. Lijkt me meer een inval dan een standaard controle.
Ah zo
Linda Lush is volgens mij al langer weg daar. Zoals ik al eerder zei hier: zonde dat ze hier niet meer is dan kon wellicht iets meer vertellen wat eventueel gaande is.

Sinds ze een nieuwe eigenaresse hebben (zie ook de berichten van Linda) is het idd nogal dubieus geworden (ken de voorgeschiedenis niet, daarom verwoord ik het zo)
Ze hebben ze locatie ook niet echt mee.
Druk kruispunt
Frituur met terras aan de overkant.
Parkeren niet prive.

Zoals ?
Heb je voorbeelden?

Wendy zit nu (weer) bij Yvonne.

Punt is, ook als het niks voorstelt (wat ik nog steeds verwacht) zou ik het huis aanraden om even wat van zich te laten horen.
Communicatie is juist het probleem bij Chanet als ik hier de reacties lees.
Lang geleden ben ik er geweest toen het nog een Thai was. Later was onduidelijk (tenminste voor mij) of daar nog Thaise dames waren. Ik schat 3x gebeld en nooit iemand aan de lijn gekregen. Dat was toch ook al voor corona. Ik had dat adres al lang op gegeven. Ook nav de actuele reacties hier. Ik kom ook al nooit daar in de buurt en het ligt te ver van het station.

Daarom zijn ze waarschijnlijk ook tegen de lamp gelopen, omdat ze nooit opnamen. Dan komen de verdenkingen nog sneller, als je wel meer reclame maakt dan welke club dan ook. Valt nogal op zo 🙈.

Ik moet eerlijk zijn sinds een jaar was de telefoon wel regelmatig bemand ben er 2x geweest een keer op de kamer geweest.
De andere keer een afspraak gemaakt met een Limburgse en die betreffende dame was toen al weg gegaan.
Waren nog 2 andere dames uit het oostblok maar had ik op dat moment geen zin in. Maar goed nu is er helemaal niks meer gelukkig heb ik plekken zat waar ik terecht kan ;)

Terug
Bovenaan Onderaan