Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStaat dat ergens in de krant?Kan dit onderwerp gearchiveerd worden. Eigenaar is opgepakt vanwege witwassen geld en illegale prostitutie
Op internet inderdaad zojuist het filmpje gezien, vallen met heel politie team naar binnen. Werd wel tijd bij deze zaak, zeker 50x gebeld nooit antwoord, ook heel rare openingstijden schijnbaar?
Link naar het filmpje?
Die muziek erbij9.558 Aufrufe · 289 Reaktionen | Only in Kerkrade … 👮 👮♂️ Dank voor de inzending 👏 | Madlipz Parkstad
Only in Kerkrade … 👮 👮♂️ Dank voor de inzending 👏.www.facebook.com
Dit lijkt verdorie wel gewoon een bedrijfsuitje. Is er ergens bevestiging van dat dit een echte inval en sluiting is? Gekke gewaarwording.9.558 Aufrufe · 289 Reaktionen | Only in Kerkrade … 👮 👮♂️ Dank voor de inzending 👏 | Madlipz Parkstad
Only in Kerkrade … 👮 👮♂️ Dank voor de inzending 👏.www.facebook.com
Ik heb de laatste dagen alle regionale nieuws in de gaten gehouden, geen enkel nieuwsbericht over madam Chanet en een inval.Dit lijkt verdorie wel gewoon een bedrijfsuitje. Is er ergens bevestiging van dat dit een echte inval en sluiting is? Gekke gewaarwording.
De sneeuw kan van vorige week/begin deze week zijn gezien de restanten op de grond.Ik heb ook niks kunnen vinden hierover.
Als je alleen op "inval politie sexclub Kerkrade zoekt" kom je wel oude artikelen uit 2012/2017 tegen van een vorige eigenaar die veroordeeld is voor de genoemde zaken.
Wellicht zaken door elkaar gehaald? Ik zie ook nergens een datum bij het filmpje.
Punt is, ook als het niks voorstelt (wat ik nog steeds verwacht) zou ik het huis aanraden om even wat van zich te laten horen. Verschillende mensen nemen dit blijkbaar bloedserieus en ik mag toch aannemen dat het huis daar ook wel wat van meekrijgt.Je zou verwachten dat wanneer politie de zaak op slot gooit op zn minst de website wordt aangepast en/of een persbericht de deur uit doet.
en sommige dames duiken elders op.Er zal toch wel wat spelen, normaal staan hun advertenties altijd bovenaan bij Kinky.
Nu al een paar dagen niet
Zoals ?en sommige dames duiken elders op.
Lijkt me ook geen standaard controle op dat filmpje.
Linda Lush bijvoorbeeld. Zit er eentje bij Total Touch ook. Zie het algemene topic over Limburg hier.Zoals ?
Heb je voorbeelden?
Want de indruk die ik kreeg van de advertenties van Madame Chanet was:
We zetten zoveel mogelijk online ongeacht of ze dr werken of niet en dat laatste komt vooral voort uit de eigen ervaring dat ze gesloten waren terwijl ze die dag een gangbang zouden hebben (waarom gooi je na afloop de boel dicht?)
Plus het feit dat de teksten leken geschreven (gebruik bewust verleden tijd voor geval dat) door een oversekste 15 jarige.
Neem daarbij mee hun beroerde bereikbaarheid.
Ah zoLinda Lush bijvoorbeeld. Zit er eentje bij Total Touch ook. Zie het algemene topic over Limburg hier.
Sowieso wel een rare tent als je het allemaal zo leest. Je ziet acht politie agenten naar binnen gaan. Lijkt me meer een inval dan een standaard controle.
Wendy zit nu (weer) bij Yvonne.Zoals ?
Heb je voorbeelden?
Want de indruk die ik kreeg van de advertenties van Madame Chanet was:
We zetten zoveel mogelijk online ongeacht of ze dr werken of niet en dat laatste komt vooral voort uit de eigen ervaring dat ze gesloten waren terwijl ze die dag een gangbang zouden hebben (waarom gooi je na afloop de boel dicht?)
Plus het feit dat de teksten leken geschreven (gebruik bewust verleden tijd voor geval dat) door een oversekste 15 jarige.
Neem daarbij mee hun beroerde bereikbaarheid.
Idd,Lijkt op plak- en knipwerk van hier.
Betrouwbaarheid site twijfelachtig als ik kijk naar open en gesloten huizen in regio.
Communicatie is juist het probleem bij Chanet als ik hier de reacties lees.Punt is, ook als het niks voorstelt (wat ik nog steeds verwacht) zou ik het huis aanraden om even wat van zich te laten horen.
Lijkt erop iddDe vertrouwde advertenties staan inmiddels ook alweer bovenaan op kinky dus ik denk dat ze dan toch gewoon weer open zijn.