- Extra's
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1177098-madame-caramel https://www.madamecaramel.com/sessions-with-mistress/
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Was op zoek naar info of ze nog ontving, maar zag geen recensie, dus kruip ik zelf in de pen.
Mijn ervaring dateert wel van enkele jaren geleden.
Haar volgens mij via Twitter of clips4sale destijds gevonden en aangezien ze in Eindhoven ontving, maar eens afgesproken.
Bovendien liet ze filmen toe en zocht ik een kans om eens ebony voetjes onder te spuiten.
Van 't financiële weet ik niet meer met zekerheid, maar ik denk dat dit op 200€ lag. Omwille van de vrij unieke gelegenheid en 't feit dat ze filmen toestond, hierop ingegaan.
Ze verblijft geregeld in Eindhoven, heeft daar 'n partner.
Op haar site zie ik dat ze nu geen korte dates meer plant, dus voor de liefhebber met veel geld.
Voor mij was 't een hele leuke ervaring, ze is ook erg goed in rollenspel. Soms kriebelt 't wel eens, dus er is (was) herhalingsgevaar, maar niet met haar huidige prijzen
Mijn ervaring dateert wel van enkele jaren geleden.
Haar volgens mij via Twitter of clips4sale destijds gevonden en aangezien ze in Eindhoven ontving, maar eens afgesproken.
Bovendien liet ze filmen toe en zocht ik een kans om eens ebony voetjes onder te spuiten.
Van 't financiële weet ik niet meer met zekerheid, maar ik denk dat dit op 200€ lag. Omwille van de vrij unieke gelegenheid en 't feit dat ze filmen toestond, hierop ingegaan.
Ze verblijft geregeld in Eindhoven, heeft daar 'n partner.
Op haar site zie ik dat ze nu geen korte dates meer plant, dus voor de liefhebber met veel geld.
Voor mij was 't een hele leuke ervaring, ze is ook erg goed in rollenspel. Soms kriebelt 't wel eens, dus er is (was) herhalingsgevaar, maar niet met haar huidige prijzen