- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/macy/?iid=46740
- Totale kosten (in euro)
- 220
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Een maandje terug vrijdag 11 juni ben ik bij MW Weert geweest. Meestal ga ik voor de dame die ik al eens eerder heb gehad en die goed is bevallen. Helaas waren deze er vandaag niet zodat ik een voor mij nieuwe dame heb gekozen. Mijn keuze viel op Macy. Uitstraling, lach, volle borsten gaven voor mij de doorslag. Op de kamer was er al snel een heerlijke erotische klik en Macy maakte het mij direct naar mijn zin, met haar vriendelijke gesprek, en sexy uitstraling. Ik heb ervaring genoeg en ik voel al snel of het een goeie massage gaat worden, en bij Macy waren alle signalen op groen dat dit een top uurtje zou worden. Onder de douche begon het heerlijke handen spel al. Macy was niet de flauwste en liet zich door mij ook lekker aanraken. Natuurlijk alleen op die plekken die bij MW worden geaccepteerd, en waar ik ten aller tijden ook respect voor zal hebben. Het uur dat volgde was heerlijk en al snel belsoot ik om een half uurtje te verlengen. Ze maakte mij heerlijke geil, en ze wist mij HP steeds uit te stellen. Ik fantasserde met haar over een dame erbij, en al snel kwamen de beschikbare dames zich voorstellen. Ik had de keuze tussen Kira en Ellen. Mijn keuze viel op Ellen, eigenlijk puur vanwege haar knappe koppie en mooie grote borsten. Ze kwam er een kwartiertje bij, maar dit geeft vaak niet het gewenste resultaat. Ik was dan ook blij om de laatste twintig minuten met Macy alleen te mogen door brengen, en met haar technieken bracht ze mij naar een knallend einde. Lieve mooie verzorgde meid met heerlijke rondingen en een lekkere Brabantse babbel. Deze gaat mij zeker nog terug zien