veli
Stamgast
Dit is ook het enige logische antwoord, begrijp eigenlijk niet dat iemand deze vraag zelfs hoeft te stellen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan schrijf je dat achteraf in je recensie.Maar dus Wat als je in de zak wordt gezet door een dame?
Dit is niet van toepassing in deze zaak. Dames zijn hier nog eerlijk. Bovendien is er de sociale controle van de andere dames omdat ze in een line-up staan ...Toch nog deze bemerking... wat als dames op klant vragen Ja antwoorden en op de kamer het niet of maar half doen of tegen hun zin, gaat nu niet over anaal specifiek maar algemeen. Voorbeeld tongzoenen, pzc, nog andere speciale vragen die je wilt doen met een dame. Waarom zou een dame JA zeggen als ze niet echt die service geeft, antwoord simpel... om geld te verdienen. Maar dus Wat als je in de zak wordt gezet door een dame?
Wat je doet is geheel afhankelijk van je eigen persoonlijkheid in combinatie waar het gebeurt.Toch nog deze bemerking... wat als dames op klant vragen Ja antwoorden en op de kamer het niet of maar half doen of tegen hun zin, gaat nu niet over anaal specifiek maar algemeen. Voorbeeld tongzoenen, pzc, nog andere speciale vragen die je wilt doen met een dame. Waarom zou een dame JA zeggen als ze niet echt die service geeft, antwoord simpel... om geld te verdienen. Maar dus Wat als je in de zak wordt gezet door een dame?
Is het daar wat netjes binnen. Kwa hygiëne dan?
Wat is de prijs voor een uur?
Hygiëne dames : bovengemiddeldIs het daar wat netjes binnen. Kwa hygiëne dan?
Beste JosVe, ik zou alleen maar spreken over zaken die je echt weet. Afgaande op je eerdere schaarse berichten doe je weinig meer dan klagen. Je gaat dus gewoon af op het feit 'dat men zegt' dat de dames elders moeten wonen en kost en inwoning moeten betalen'. Jij weet dat dus allemaal? Straf na één bezoekje.Nou, gisteren bij Mabuhay geweest, ik weet niet waar je dat 'sfeerbeeld' verzonnen hebt, maar het is totaal geen reflectie van die zaak.
Ieder zijn eigen ding, maar de 3 dames die ik er gisteren zag hadden ieder het gewicht van 2 van de meiden op de foto, en 2 hadden ook minstens de dubbele leeftijd. Verre van mijn smaak, maar prima als iemand anders hier wel op valt.
Ik ben niet zo assertief om gelijk naar buiten te lopen, maar had dat achteraf bezien wel moeten doen.
En in de commentaren ergens hierboven zag ik staan 'iets achterstallig onderhoud aan het pand maar daar moet je door heen kijken'. Nou, achterstallig als in zeker 30 jaar niks aan gedaan. Het pand valt van ellende nog net niet in elkaar. Nou weet ik dat de woning inrichtingssmaak in België soms anders is dan in Nederland, maar deze inrichting komt overeen met TV documentaires waar zwaar bejaarden die na 70 jaar in hetzelfde onveranderde huis niet willen erkennen dat ze beter in een verzorgingshuis kunnen zitten.
Ik weet niet of België een arbeidsinspectie heeft, maar sta op het punt om melding te maken.
Leuk dat het goedkoop is, maar als om dat mogelijk te maken de vrouwen 24/7 in deze ellende moeten zitten, dan vind ik dat geen goede deal.
Als ik dan ook nog lees dat ze verplicht ergens anders wonen en kost en inwoning moeten betalen, dan riekt dit zeer ernstig naar mensenhandel.