Internationale Vrouwendag 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je eigen vrouw een pleziertje doen... zeker!
Maar... een DVP neuken... op Internationale Vrouwendag? Toch een beetje 'awkward'...

En, ja... Heb het dus al een keertje gedaan! Trouwens bij een dame hier (erg) bekend op dit forum)

Hoezo awkward? Volgens mij doe je ze daar een (financieel) plezier mee, en als je er van uitgaat dat ze hun werk met tegenzin doen, dan moet je je afvragen of je wel de juiste DvP bezoekt.

Niet vergeten morgen! Lief zijn voor je eigen vrouw en een extra DVP verwennen! Maar hoe doen wij mannen dat dan zonder uit te stralen dat we het allemaal voor ons zelf doen? ;)
Lief zijn voor de vrouw altijd , daarstraks zegde ze zelfs morgen een speciale dag dan moet je mij maar nog eens lekker verwennen , vrouwendag :(dus we blijven wat langer liggen in ons bedje zegde ze ..... ) zal mijn benen maar al insmeren en de rest ........... :giggle:

Niet vergeten morgen! Lief zijn voor je eigen vrouw en een extra DVP verwennen! Maar hoe doen wij mannen dat dan zonder uit te stralen dat we het allemaal voor ons zelf doen? ;)
Het zou al heel wat zijn als een aantal mannen op deze wereld zich beter zou gedragen .
Volgens de statistieken wordt er elke tien minuten ergens op de wereld een vrouw vermoord.

Mijn vrouw is mijn ex sinds vorige week, dus geen optie meer.
En de dvp's die ik regelmatig bezoek zijn vandaag volgens mij allemaal aan het demonstreren voor meer rechten enzo.
In ieder geval onbereikbaar.

Dus ik sla je goedbedoelde advies even over en ga genieten van de zon.
Dat is gratis warmte.
Lijkt me bevredigender op een dag als vandaag. ☀️☀️☀️

Ik heb hier nu even een tijdelijk scharreltje die nogal bezig is met vrouwendag. Voor de zekerheid gegoogeld: bloemen, veel bloemen en niet zozeer persoonlijke cadeaus of sieraden.

Ik loop dus morgen door San José de attente jongen uit te hangen op zoek naar bloemen. :ROFLMAO:

Hoop dat ze uit Nederland komen!

Ik had echt wel een goed huwelijk hoor, daar niet van.

Maar zoveel speciale aandacht als ik afgelopen zaterdag heb gehad… dát had ik nog niet meegemaakt. En dat terwijl ik dit werk nog maar heel kort doe.

Maar zeg eens eerlijk, heren: hebben jullie je eigen vrouw zaterdag minstens zoveel aandacht gegeven als jullie vaste DVP op vrouwendag?

Maar zeg eens eerlijk, heren: hebben jullie je eigen vrouw zaterdag minstens zoveel aandacht gegeven als jullie vaste DVP op vrouwendag?
We zijn samen lekker een stukje gaan fietsen, lunchen op een terrasje, museumpje, bittergarnituur op het volgende terrasje. Lekker gezellig. En ''s avonds ging ik alleen naar een concertje met een steengoed voorprogramma bij RVP! 😜 Dus daar ook een dame verwend!

Beide evenveel, namelijk geen. Op dit moment geen relatie en geen vaste DVP vandaar, anders had ik zeker wel wat extras gedaan.

Ik had graag gewild, maar helaas kon ik ook die dag niet naar Amsterdam voor de Feminist March. Zeker in deze rare tijden moeten ook mannen opkomen voor gendergelijkheid en vrouwenrechten.

Terug
Bovenaan Onderaan