Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLief zijn voor de vrouw altijd , daarstraks zegde ze zelfs morgen een speciale dag dan moet je mij maar nog eens lekker verwennen , vrouwendagNiet vergeten morgen! Lief zijn voor je eigen vrouw en een extra DVP verwennen! Maar hoe doen wij mannen dat dan zonder uit te stralen dat we het allemaal voor ons zelf doen?![]()
Een DVP is ook een vrouw hoor!Maar... een DVP neuken... op Internationale Vrouwendag? Toch een beetje 'awkward'...
Precies! Het was dan ook 'Sushi & Sex'!Als je een dvp met liefde en respect behandeld is er niets mooier dan haar op vrouwendag een bezoekje te brengen. Wie weet een attentie meenemen? Zeker voor die wandelaars die een vaste dvp bezoeken.
Het zou al heel wat zijn als een aantal mannen op deze wereld zich beter zou gedragen .Niet vergeten morgen! Lief zijn voor je eigen vrouw en een extra DVP verwennen! Maar hoe doen wij mannen dat dan zonder uit te stralen dat we het allemaal voor ons zelf doen?![]()
Mijn vrouw is mijn ex sinds vorige week, dus geen optie meer.Niet vergeten morgen! Lief zijn voor je eigen vrouw en een extra DVP verwennen! Maar hoe doen wij mannen dat dan zonder uit te stralen dat we het allemaal voor ons zelf doen?![]()
We zijn samen lekker een stukje gaan fietsen, lunchen op een terrasje, museumpje, bittergarnituur op het volgende terrasje. Lekker gezellig. En ''s avonds ging ik alleen naar een concertje met een steengoed voorprogramma bij RVP!Maar zeg eens eerlijk, heren: hebben jullie je eigen vrouw zaterdag minstens zoveel aandacht gegeven als jullie vaste DVP op vrouwendag?
Beide evenveel, namelijk geen. Op dit moment geen relatie en geen vaste DVP vandaar, anders had ik zeker wel wat extras gedaan.Maar zeg eens eerlijk, heren: hebben jullie je eigen vrouw zaterdag minstens zoveel aandacht gegeven als jullie vaste DVP op vrouwendag?
Bonnie Blue doet haar best om vrouw te inspireren en voor hun rechten te strijden....Zeker in deze rare tijden moeten ook mannen opkomen voor gendergelijkheid en vrouwenrechten.