WHEM Maartje, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@GeileWillem22 , denk dat @Edward70 bedoelde van waar bemoei je je mee.
Je hebt nu inmiddels ruim 500 bla bla berichten en 0 recensies.

Je hebt in deze dus ook geen ervaring lees ik en bepaald wel in je uppie weer dat het fake is.

Het is een terugkerend probleem bij jou dat je je overal mee bemoeid zonder ook maar enig kennis van zaken of enige ervaring . Stop daar eens mee.

Mensen die echt ervaring met iets hebben kunnen wel bepalen of iets fake of niet is en of iets goed of niet goed is.

Toen ik mijn mening gaf, was het niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar op basis van mijn ervaring schreef ik haar op WhatsApp, maar ze reageerde niet. Wat betreft de echte ervaring, een daadwerkelijke ontmoeting en de mogelijkheden die die biedt, ik praat hier niet alleen over als ik de ervaring daadwerkelijk heb beleefd en gezien en gevoeld, maar qua reactie reageert ze niet op WhatsApp.

Is gewoon als waarschuwing voor andere wandelaars bedoelt , er wordt al hier geschreven dat het te mooi om waar te zijn is. Anderen krijgen geen contact met haar dus dat zegt allemaal al veel
Maar je gaat er dus vanuit dat andere wandelaars een gaatje in hun hoofd hebben en dit niet kunnen verzinnen.

Waar het mij omgaat en ik lees dit vaker ook van andere schrijvers is dat jij overal en dan ook nog eens zonder zelf enige ervaringen op een adres maar zomaar je mening geef.

Meer dan 500 berichten zonder zelf ooit 1 recensie is erg veel vind je ook niet?
Dit forum hoort over revieuws en ervaringen te gaan.
Jij bent alleen maar bezig met topicvulling waar niemand wat aan heeft.

Tijdje geleden betrapte ik je er al op dat iemand een newbie noemde en dus niet betrouwbaar. Tja inderdaad jij bent stamgast geworden door ruim 500 keer wat te worden zonder ook maar 1 recensie. Wat voor reden heb jij dan deze newbies niet te geloven terwijl je zelf ook niets schrijft?

Een topic over een stel moest verwijderd worden omdat geile Willem dat vond omdat ze geen mannen alleen ontvingen. Waar baseer je dat op dat jij dit moet bepalen?

En ga zo maar door. Geile Willem moet overal maar op reageren zonder zelf te neuken

Terug
Bovenaan Onderaan