Al eventjes valt mij de advertentie van Maan op. Lekker skinny. Iemand ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok benieuwd naar. Effe een upje voor dit topic.Iemand recent deze dame nog bezocht?
Ze staat bij mij al zeker een jaar op mijn favorieten lijstje, maar nog niet geweest, niet echt bij mij in de buurt. Ben zeker benieuwd naar ervaringen van een ander.Al eventjes valt mij de advertentie van Maan op. Lekker skinny. Iemand ervaring met haar?
En!? Hoe was dat? Wil ook graag infoJoris brabo stuur mij maar een pb ik heb haar 2 keer een date gehad
Beter schrijf je een recensie ipv pb te sturenJoris brabo stuur mij maar een pb ik heb haar 2 keer een date gehad
Vast nietZou het de zelfde Maan zijn die bij Massagewereld in Nijmegen werkt?
Maan
Ik zag dat haar whatsapp nr buiten gebruik is en al haar advertenties zijn weg. Wel jammer want ze was een super mooi meisjeWeet iemand of ze nog actief is? Heb haar een paar maanden geleden bezocht, maar kan haar niet meer vinden.
Maan is wel een stuk korter dan 1,75 en Natasja vraagt echt een stuk meer. Lijkt me niet dan toch?Weet het niet zeker maar advertentie op SJ bij Natasja uit Zeddam zou maar zo Maan kunnen zijn.
Ik weet niet wat jouw ervaring is met het tarief van Maan ( misschien vaste klantenkorting ?) maar ze vroeg echt heel veel voor een cardateMaan is wel een stuk korter dan 1,75 en Natasja vraagt echt een stuk meer. Lijkt me niet dan toch?
ik kan met redelijke zekerheid zeggen (foto's navel vergelijkend) dan Natasja en Maan niet dezelfde zijn.Weet het niet zeker maar advertentie op SJ bij Natasja uit Zeddam zou maar zo Maan kunnen zijn.