maffy_daffy
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/maan/?iid=45807
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag voor de tweede keer bij Maan geweest, de eerste keer was al weer maanden geleden maar ze herkende mij nog.
Maan is een leuke gezellige petite spontane slanke meid met een bruin haar, mooie borsten en een lekker kontje.
Ik had een Body Intensief Massage van een uur.
Je begint onder de douche waar ze je begint te wassen en al een beetje begint te plagen.
Daarna op bed plaats genomen waar ze je hele achterkant masseert met haar handen, billen en borsten.
Dan omdraaien en is de voorkant aan de beurt waar ze je heel verleidelijk kan aan kijken terwijl ze je masseert met handen en borsten.
Naar het hoogtepunt nog even samen nagenieten op bed en daarna onder de douch waar ze je rug doet wassen.
Na afloop dikke knuffel en zoen op de wang gegeven en was het feestje weer voorbij.
Maan is een leuke gezellige petite spontane slanke meid met een bruin haar, mooie borsten en een lekker kontje.
Ik had een Body Intensief Massage van een uur.
Je begint onder de douche waar ze je begint te wassen en al een beetje begint te plagen.
Daarna op bed plaats genomen waar ze je hele achterkant masseert met haar handen, billen en borsten.
Dan omdraaien en is de voorkant aan de beurt waar ze je heel verleidelijk kan aan kijken terwijl ze je masseert met handen en borsten.
Naar het hoogtepunt nog even samen nagenieten op bed en daarna onder de douch waar ze je rug doet wassen.
Na afloop dikke knuffel en zoen op de wang gegeven en was het feestje weer voorbij.
Laatst bewerkt door een moderator: