daywalker2060
Newbie
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/goedlachse-meid-uit-de-kempen-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Ik was er in de buurt voor een date, maar toen ik van m'n date geen sex kreeg heb ik Maaike in de buurt gevonden. Ik had beter thuis pagga gaan slaan.
Het was al laat in de nacht, ongeveer 2u. Ik heb meteen antwoord gekregen op mijn sms en binnen 20min stond ik in haar straat. Ze nam me discreet binnen en we gingen naar boven. Het huis stinkt en ook de slaapkamer was een echte vlaamsen boeregat. Ik heb haar 150 euro betaald. Niet kussen, niet zonder condoom pijpen, tetten enkel lichtjes aaien. En ondertussen luisteren naar haar gezever over hoe t land naar de kloten is gegaan door de buitenlanders.
Dame had een heel onaangename oudewijvegeur, hangende tetten hangende buik, alles hangt. Even missio geprobeerd maar m'n zin was helemaal weg.
Heb me klaargetrokken op haar bed en ben het afgebolt op ongeveer 20 min. Geld niet teruggevraagd, heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze waardeloos is als dvp.
Het was al laat in de nacht, ongeveer 2u. Ik heb meteen antwoord gekregen op mijn sms en binnen 20min stond ik in haar straat. Ze nam me discreet binnen en we gingen naar boven. Het huis stinkt en ook de slaapkamer was een echte vlaamsen boeregat. Ik heb haar 150 euro betaald. Niet kussen, niet zonder condoom pijpen, tetten enkel lichtjes aaien. En ondertussen luisteren naar haar gezever over hoe t land naar de kloten is gegaan door de buitenlanders.
Dame had een heel onaangename oudewijvegeur, hangende tetten hangende buik, alles hangt. Even missio geprobeerd maar m'n zin was helemaal weg.
Heb me klaargetrokken op haar bed en ben het afgebolt op ongeveer 20 min. Geld niet teruggevraagd, heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze waardeloos is als dvp.