De melkman
Vaste klant
Mij lijkt een afwerkkamertje achter een raam een nogal treurige locatie voor een eerste keer, maar to each their own.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je moeite hebt met aanrakingen zou ik het lekker naar een (erotische) massagesalon gaan zoals die in Leiden. Beginnen met massage en langszaam verder....Hier ook nog 1 die nog maagd is (en niet alleen mijn sterrenbeeld ). Over enkele weken word ik 36. Op zich heb ik er zelf geen hele grote problemen mee, maar ik begin er steeds meer over na te denken om te beginnen met wandelen.
Qua persoonlijkheid ben ik nogal (door mijn verleden) defensief en redelijk wantrouwend naar mensen toe (hoewel ik vrouwen eerder vertrouw dan mannen). Daardoor heb ik vrijwel geen vrienden en dus ook niet veel sociale vaardigheden, enkel op zakelijk niveau, maar dat ter zijde. Daarnaast heb ik er moeite mee als mensen mij zomaar zonder mijn toestemming aanraken. Ook kan ik zeer verlegen worden als er een bloedmooie vrouw tegenover mij staat...
In het (verre) verleden heb ik 2 korte relaties gehad waarbij bij mijn laatste ex-vriendin het bijna intiem werd totdat ik er achter kwam dat ze vreemd ging. Toen heb ik heel lang mijzelf afzijdig gehouden van relaties e.d. Maar nu begint het toch wat te kriebelen daar beneden en dan bedoel ik geen SOA's mee. Ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe intimiteit voelt, hoe seks voelt, hoe ik het beste een vrouw moet behandelen (naast respect), enz.
Naar wat ik hier op het forum lees denk ik dat voor mij het beste is om de stoute schoenen aan te trekken en naar een erotische massage salon te gaan. En wellicht na een paar sessies naar een DVP gaan om uiteindelijk te ontmaagd te worden.
Ik woon in de omgeving van Leiden en van wat ik lees lijkt mij Salon Leiden de beste eerste stap.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen om mij het beste over deze drempel te krijgen? Is het handig om een afspraak te maken met 1 van de dames waarbij ik het beste gevoel heb op de website, of is het beter om daar spontaan langs te gaan en kijken wat voor vlees er in de kuip zit?
Persoonlijk zou ik dit advies volgen, je kan altijd bij het raam bespreken wat je wilt en meeste van de dames daar zijn professioneel genoeg om rekening met je te houden.Dus veel geld betalen en geen garantie dat het een succes wordt? Je kunt het ook omdraaien: met 50 euro naar de ramen, neuken en als het tegenvalt, op naar de volgende raam. Dan kun je met 250 euro vijf keer een poging wagen. Kwa kansberekening een stuk interessanter dan heel veel geld aan 1 wip uitgeven.
We kunnen over dit soort dingen urenlang discussiëren, de eerste keer valt zelden mee en meestal tegen. De verwachtingen te hoog waardoor het een domper wordt. En je leven hangt niet af van die eerste keer. Hoe vaker je geneukt hebt, hoe meer je dat beseft. De succesdates zijn bij mij pas na die eerste keer gekomen.
eens, zo maak je het wat makkelijker voor jezelf. wandel naar binnen en kies een leuke thaise. Wees ook niet bang om nee te zeggen als de masseurs bijna jou pushen om meer te doen, tegen natuurlijk meer betaling.@inDevelopment Ik zou met erotische massage beginnen. Om te wennen aan "aangeraakt worden".
Misschien zelfs eerst een niet-erotische massage en dan de tweede keer een erotische massage.
En dan later "echte sex".
Dus veel geld betalen en geen garantie dat het een succes wordt? Je kunt het ook omdraaien: met 50 euro naar de ramen, neuken en als het tegenvalt, op naar de volgende raam. Dan kun je met 250 euro vijf keer een poging wagen. Kwa kansberekening een stuk interessanter dan heel veel geld aan 1 wip uitgeven.
We kunnen over dit soort dingen urenlang discussiëren, de eerste keer valt zelden mee en meestal tegen. De verwachtingen te hoog waardoor het een domper wordt. En je leven hangt niet af van die eerste keer. Hoe vaker je geneukt hebt, hoe meer je dat beseft. De succesdates zijn bij mij pas na die eerste keer gekomen.
Ik woon in de omgeving van Leiden en van wat ik lees lijkt mij Salon Leiden de beste eerste stap.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen om mij het beste over deze drempel te krijgen? Is het handig om een afspraak te maken met 1 van de dames waarbij ik het beste gevoel heb op de website, of is het beter om daar spontaan langs te gaan en kijken wat voor vlees er in de kuip zit?
Ik zoek een vrouw t/m 35 jaar (het liefste in de 20 of begin 30), welke thuis ontvangt en (HEEL BELANGRIJK) betrouwbaar is. Geen gekke taferelen, drugs, pooiers, zich niet aan afspraken houden, je de deur uit werken, de date gelijk stoppen naar een orgasme.... Maar echt een meisje wat er zelf ook van geniet en heel goed kan omgaan met iemand die bijv. zenuwachtig of onzeker is? Ik zoek echt een geschikt iemand voor mijn eerste DVP ervaring, maar ben heel bang dat ik straks in een onveilige situatie terecht kom (deze angst wordt alleen maar groter, als je bijv. de vele duistere praktijken op Sexjobs ziet).
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ja, stel dat ik daartoe bereid ben. Wat zijn dan mijn beste opties binnen die leeftijdscatagorie (t/m 35 jaar)?Ben je echt bereid heel Nederland en Belgie door te reizen daarvoor ?
Zo niet - dan doe je er goed aan om een regio aan te duiden waarin je zoekt .
Verder - geduld/begrip voor onzekere mannen met beginnerszenuwen tref je vaker bij dames met wat levenservaring (35-45) dan bij meiden van in de twintig.
Een dame die werkt zonder tegenzin, en eventueel trots is dat ze jou mag helpen moet lukken - maar "zelf genieten" is misschien wat veel gevraagd als de partner een onhandige beginner is.
Leg de lat niet te hoog - je gaat haar waarschijnlijk geen geweldig orgasme bezorgen je eerste keren.
Ja, stel dat ik daartoe bereid ben. Wat zijn dan mijn beste opties binnen die leeftijdscatagorie (t/m 35 jaar)?
Ik begrijp je verhaal inderdaad erg goed en dit zal ook zeker waar zijn (natuurlijk uitzonderingen daar gelaten). Zou je mij naast een dame t/m 35 jaar een dame kunnen noemen t/m 45 jaar, die mooi is en daar aan voldoet? Zodat ik even verschillende keuzes kan onderzoeken.
Alvast bedankt.
Waarom die fixatie op thuis ontvangst? Dat is beslist niet de veiligste manier van afspreken. Thuisontvangst is in de meeste gevallen een dame die in een huurwoning gepropt wordt door een pooier of een organisatie. En je weet niet wie er allemaal nog meer in die woning zijn. En dan de stress van het vinden van het juiste adres, de buurman zit niet op je te wachten, en altijd die vraag of ze nog wel reageert als je in de straat bent (je krijgt bijna nooit direct het huisnummer). Voor stressloos afspreken raad ik toch echt een privehuis aan, met goede recensies. Als er dan onverhoopt iets mis gaat, is er altijd nog de gastvrouw -heer, die je verder kan helpen. Een goed privehuis is gewoon een onderneming die maar één belang heeft: tevreden klanten die terugkomen. Ik heb beide veelvuldig geprobeerd, maar als ik terugdenk heb ik toch de beste ervaringen in privehuizen.Ik zoek een vrouw t/m 35 jaar (het liefste in de 20 of begin 30), welke thuis ontvangt en (HEEL BELANGRIJK) betrouwbaar is. Geen gekke taferelen, drugs, pooiers, zich niet aan afspraken houden, je de deur uit werken, de date gelijk stoppen naar een orgasme.... Maar echt een meisje wat er zelf ook van geniet en heel goed kan omgaan met iemand die bijv. zenuwachtig of onzeker is? Ik zoek echt een geschikt iemand voor mijn eerste DVP ervaring, maar ben heel bang dat ik straks in een onveilige situatie terecht kom (deze angst wordt alleen maar groter, als je bijv. de vele duistere praktijken op Sexjobs ziet).
Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt bij Salon Leiden voor a.s. vrijdag bij Tess. Wellicht wat prijzig voor sommigen, maar geld is niet zo'n heel groot probleem bij mij. Ik ben benieuwd...
Eerste keer zal altijd spannend en ongemakkelijk zijn, ik zie dat je voor een massagesalon hebt gekozen. Lijkt mij de beste instap voor een beginner, en ik heb zelf ook deze manier gebruikt voor de eerste keren. Welkom bij de club, hoop dat je veel plezier en ervaring beleeft hiermee.Vandaag had ik dus mijn eerste afspraak met een DVP. Ik was super zenuwachtig en door erg veel prikkels en nieuwe ervaringen wat allemaal op mij af kwam niet helemaal gelukt zoals ik vooraf had gedacht. Dit lag zeker niet aan Tess, maar echt aan mijzelf.
Review
Vandaag had ik dus mijn eerste afspraak met een DVP. Ik was super zenuwachtig en door erg veel prikkels en nieuwe ervaringen wat allemaal op mij af kwam niet helemaal gelukt zoals ik vooraf had gedacht. Dit lag zeker niet aan Tess, maar echt aan mijzelf.
Review
Niet helemaal thuisontvangst, maar je zou alleen haar en de gastvrouw tegen moeten komen. https://www.privehuisalmere.nl/nicole/ Tegenwoordig is ze wel blond en ik betwijfel of ze anaal doet(maar daar zal je wel geen behoefte aan hebben bij je eerste keer.) Het was voor mij de derde keer, maar het voelde als de eerste echte keer. Ik heb haar nu tweemaal bezocht en ze zoent nu echt goed Ze houdt zich echt aan álle afspraken. Zelfs de vreemdere verzoeken. Ze moest wel een keer onverwacht afzeggen (3-4 uur van tevoren). Heeft er zelf ook altijd merkbaar zin in, is geïnteresseerd in jou. Heel relaxt in de omgang. Denk dat er weinig betere zijn. Ze staat echt voor veel open. Momenteel mijn favorietIk zoek een vrouw t/m 35 jaar (het liefste in de 20 of begin 30), welke thuis ontvangt en (HEEL BELANGRIJK) betrouwbaar is. Geen gekke taferelen, drugs, pooiers, zich niet aan afspraken houden, je de deur uit werken, de date gelijk stoppen naar een orgasme.... Maar echt een meisje wat er zelf ook van geniet en heel goed kan omgaan met iemand die bijv. zenuwachtig of onzeker is? Ik zoek echt een geschikt iemand voor mijn eerste DVP ervaring, maar ben heel bang dat ik straks in een onveilige situatie terecht kom (deze angst wordt alleen maar groter, als je bijv. de vele duistere praktijken op Sexjobs ziet).