iemand al gewaakt?
HOME | M180 Massagesalon
www.massage180.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMeryam van maison in Brecht werk daar nu !iemand al gewaakt?
HOME | M180 Massagesalon
www.massage180.be
€€€Is intiem echt niet mogelijk?
Deze zaak bestaat al meer dan tien jaar , maar heeft nu weer een nieuwe naam , is in het centrum van Mortsel .Is dit een nieuwe zaak trouwens? Ben het nog niet tegengekomen.
Meryam + €€ = okBedankt voor de info!
Misschien zelfde eigenaar , want massagerie draaide blijkbaar de laatste tijd op en laag pitje met de werken aan die kantWebsite lijkt me bijna 1:1 copy van de massagerie?
Inclusief dames van daar?
Durf het zeer sterk te betwijfelen of Mortsel overdag zoveel beter te bereiken is dan de IJzerlaan...Misschien zelfde eigenaar , want massagerie draaide blijkbaar de laatste tijd op en laag pitje met de werken aan die kant
De tramhalte is letterlijk op wandelafstand hoor!Durf het zeer sterk te betwijfelen of Mortsel overdag zoveel beter te bereiken is dan de IJzerlaan...
Tramhalte is bij de massagerie toch ook op wandelafstand?De tramhalte is letterlijk op wandelafstand hoor!
Met de auto rij je alvast liever NIET door Mortsel!
Precies! Dus...Tramhalte is bij de massagerie toch ook op wandelafstand?
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een zaak willen runnen in het centrum van Mortsel, wordt door iedereen uit de buurt gemedenDe tramhalte is letterlijk op wandelafstand hoor!
Met de auto rij je alvast liever NIET door Mortsel!
Is dat al lang? Nooit eerder iets van gehoord of gelezen..massage180.be & massagerie.be is 1 organisatie/ bedrijfs dat er achter zit.
Er staat dan ook al behoorlijk wat leeg!Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een zaak willen runnen in het centrum van Mortsel, wordt door iedereen uit de buurt gemeden
NeeIs er ingang via zijstraat (Gevaertstraat) ?
Klopt misschien wel eens , en als de dames iets extra wensen te verdienen worden ze daarvoor op de vingers getikt plus het ligt op een drukke baan waar iedereen voorbij wandelt of rijd !personeels te kort
Ik denk weer voorgoed ! binnen enkele maanden weer een andere naamTijdelijk gesloten????
Wat vraagt meryam dan daar? Is dat overeen te komen bij elk meisje? normaal mag niet wat ik heb gehoord.Meryam + €€ = ok