• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

WHEM M.C. uit Kortessem, 49j, tantramassage.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan je zeggen dat deze vrouw voor wat het waard is nog goed uitziet.
Maar ze is natuurlijk geen 50 meer.
Ze doet al jaren dit vak dus ze zal er wel iets van kennen.
En personen die de eerste keer gaan zullen misschien ook niet dadelijk alles mogen.
Het is bijna alsof er een soort klik moet zijn. Kan het nu niet anders omschrijven.
Ze is aangenaam in omgang. Dus misschien wel het tripje waard. Ze adverteerde vroeger ook onder andere namen die mij nu even ontgaan.

Ik kan je zeggen dat deze vrouw voor wat het waard is nog goed uitziet.
Maar ze is natuurlijk geen 50 meer.
Ze doet al jaren dit vak dus ze zal er wel iets van kennen.
En personen die de eerste keer gaan zullen misschien ook niet dadelijk alles mogen.
Het is bijna alsof er een soort klik moet zijn. Kan het nu niet anders omschrijven.
Ze is aangenaam in omgang. Dus misschien wel het tripje waard. Ze adverteerde vroeger ook onder andere namen die mij nu even ontgaan.
120 euro vind ik veel. Jammer dat ze geen half uurtjes doet

Iemand ervaring met deze dame en haar massage?
Ben op zoek naar een lekkere Tantramassage en kwam haar tegen op Rl.
Ze ziet er wel leuk uit, niet?
https://www.redlights.be/profiel/mc-20
Jaren geleden er eens geweest. had 2 kamers toen. 1 met matras en andere met massagetafel. Doet ook soap massage. Maar mag haar zelf niet aanraken als je op tafel gemasseerd wordt

Ik vermoed deze. Ook Oosterse, Lomi Lomi en alleen bellen.
Gelijke regio.

Ik vermoed deze. Ook Oosterse, Lomi Lomi en alleen bellen.
Gelijke regio.
zelfde dame.

Inmiddels twee keer een afspraak gemaakt en twee keer geannuleerd door de dame.. Helaas dus nog niet meer informatie om te delen behalve dat een uur massage 120 euro is, anderhalf uur massage 150 euro is en dat de afwerking handmatig (manueel) is.

L82.

Terug
Bovenaan Onderaan