- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmiddag had ik een afspraak staan met Lynx. Ik was de eerste vandaag en werd door de gastvrouw naar de kamer gebracht. Na een minuutje kwam er een leuke frisse jongedame binnen met een grote stapel handdoeken in haar handen. Lachend vertelde ze dat ze Lynx was. Ik was blij verrast door haar looks. Maandag had ik haar al geboekt op basis van 2 fotootjes op de site, maar gisteren kwamen daar 4 mooie foto's bij. What you see is what you get bij Lynx, haar foto's zijn niet geshopt. Ze heeft een knap koppie, een mooi slank lichaam en een heerlijk kontje. Daarnaast heeft ze een open mind en is heel spontaan. Lynx is 35, maar ik zou haar eerder rond 27 schatten. Een specialiteit van Lynx is sensual domination, dus daar ging ik voor. Ze heeft me op en top verwend, ik heb van ieder deeltje van haar lijf mogen genieten. Lynx heeft me flink gesloopt, dus vandaag heb ik de sportschool overgeslagen. De finish was een cowgirlsessie waarna we even total loss bleven liggen. Echt een heerlijke meid en een aanwinst voor LC.