• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Lynn Somers, Minderhout/Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Idd verhuisd, ze hebben er alles aan gedaan om het er hetzelfde uit te laten zien
En ja Sandra werkt daar nog maar is een zeer bezette dame. Ik vind haar in alle opzichten knap maar de sex is middelmatig. TZ is wel zeer goed, maar de rest is maar gewoontjes. En haar muis ruikt en smaakt altijd naar condoom. Ik begrijp dat veel dames liever pijpen zonder.
 
Kwestie van privacy, hoe zit het met parkeren en inkom bij het nieuwe pand?
Zijn die een beetje afgeschermd van de mensen die bij het verhuurbedrijf werken waar ze boven zitten en van de veel drukkere weg dan die voorheen?
Ik kom al vele jaren bij Lynn maar niet heel vaak, vond de oude ligging al lastig qua privacy, dat je eerst die parking over moest en je auto vol in het zicht staat hielden me toch vaak tegen...
 
Laatst bewerkt:
Kwestie van privacy, hoe zit het met parkeren en inkom bij het nieuwe pand?
Zijn die een beetje afgeschermd van de mensen die bij het verhuurbedrijf werken waar ze boven zitten en van de veel drukkere weg dan die voorheen?
Ik kom al vele jaren bij Lynn maar niet heel vaak, vond de oude ligging al lastig qua privacy, dat je eerst die parking over moest en je auto vol in het zicht staat hielden me toch vaak tegen...
Ik begrijp je probleem. In Geel ben ik nog niet geweest, maar in Mol kwam ik wel eens meer. Hoewel ik meestal naar Minderhout ging.
Het probleem met de parkings zowel in Mol als Geel ken ik wel, maar mij stoort het niet. Ik parkeerde er gewoon zonder meer. Maar als je daar problemen mee hebt, dan parkeer je de wagen een straat verder en achter een hoek. Probleem opgelost zou ik zeggen. Tenminste zo zie ik het en doe ik het soms ook op andere plaatsen.
Of dit ook mogelijk is op het nieuwe adres in Geel kan ik niet zeggen, ik ben er nog niet geweest, ken er dus de situatie niet.
Maar wat je ZEKER NIET MAG DOEN is elders op een oprit gaan staan, of op de parking van de nabij gelegen bedrijven. En wanneer ik de Google Streetview beelden bekijk is de eerste mogelijkheid misschien in een van de zijstraten op 350 tot 500m verder. En de baan tot bij Lynn Somers is niet bepaald uitnodigend om langs te wandelen. Ik denk dat je weinig andere keuze zal hebben dan daar voor de deur te parkeren.
Laat ons a.u.b. eens weten hoe je dat aangepakt hebt.
 
Toen ik er ben geweest stond haast heel de parkeerplaats vol met auto's en bestelwagens. Er was tussen garage en parking vrij veel verloop van mensen. Niks van aantrekken, zet eventueel een pet op je hoofd en ga zonder twijfelen naar de ingang, waar je discreet achter een schutting kan wachten tot de deur wordt geopend. Via Streetview kun je perfect de situatie inschatten.
 
Toen ik er ben geweest stond haast heel de parkeerplaats vol met auto's en bestelwagens. Er was tussen garage en parking vrij veel verloop van mensen. Niks van aantrekken, zet eventueel een pet op je hoofd en ga zonder twijfelen naar de ingang, waar je discreet achter een schutting kan wachten tot de deur wordt geopend. Via Streetview kun je perfect de situatie inschatten.
Af en toe moet je al eens een risico in je leven nemen 🤗
 
Thx @iluzera en @Jef ik ken de omgeving van het nieuwe pand een beetje. Ligt aan het erg drukke verbindingsstuk tussen de Geelse en Molse ring.
Een voetpad is daar niet dus als je daar in een zijstraat parkeert en dan te voet gaat dan ga je volgens mij nog meer aandacht op u trekken vrees ik 😄
Heb hun website even gecheckt en daar staat een foto op van hoe de situatie er nu uitziet. Je kan je idd "verstoppen" achter een tuinscherm.
 
Heb hun website even gecheckt en daar staat een foto op van hoe de situatie er nu uitziet. Je kan je idd "verstoppen" achter een tuinscherm.
Juist, maar ik denk dat de man zijn probleem voornamelijk het onopvallend parkeren was. En daar helpt dat tuinscherm helaas niet. Ikzelf heb er geen probleem mee, ik ben helemaal niet uit de streek en ben alleenstaande, dus voor mij niks in de weg. Maar toegegeven, mocht ik in mijn buurt zoiets tegenkomen zou ik toch ook wel twee keer nadenken.
Ik ben ooit wel eens heel dicht in de buurt geweest en daar kon je op de oprit parkeren, maar niet helemaal discreet. Geen probleem echter, het was juist geteld 289m van mijn deur en ben du te voet gegaan. Geen van de buren die er iets zou in gezien hebben, allemaal alleenstaande huizen en geen aan de huizen overkant. Komt nog daarbij dat ze me daar bijna dagelijks zien voorbij wandelen. Dus niks aan de hand. Maar toch ben ik er maar één keer geweest, nu is het al een hele tijd gesloten. Politiebevel heb ik gemerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan