Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt dat is lief van jeDonald. Ik kan je ook oppikken aan het station. Dat hoort bij mijn service
Is dit de Kyra waar je het over hebt?Bij het buitengaan zat Kyra (te vinden op Afspraakjes.be) in de gang aan een tafeltje. Ze doen samen regelmatig trio's. Dus diegene achter mij was duidelijk de gelukkige. Mss ook eens een date inplannen met Lynn & Kyra, dan kan ik gelijk 'trio met 2 lekkere MILFS' van mijn bucketlist schrappen
Jep, dat is ze!Is dit de Kyra waar je het over hebt?
Dat is service he man , smeer je benen maar al in ,want na de daad kun je niet meer op je benen staan dus of ze moet u ook terug brengenBedankt dat is lief van je
Ook gemerkt. Misschien eens proberen contact te nemen?Zondag nog bijna elk uur een advertentie op RL, deze week nog niets. Weet iemand of ze ontvangt deze week of is ze in verlof?
Heyhey. Vanaf donderdag ben ik weer van de partij tot 13 juli. Vervolgens van 27 juli tot 31 juli. In augustus van 10 tot 14 augustus en van 24 tot 28 augustus. XxZondag nog bijna elk uur een advertentie op RL, deze week nog niets. Weet iemand of ze ontvangt deze week of is ze in verlof?
Geen ontvangst in de week van 21 juli? ik dacht dan een afspraak te maken. Niet dus! Jammer,jammer. Ben dan enkele dagen in de buurt.Heyhey. Vanaf donderdag ben ik weer van de partij tot 13 juli. Vervolgens van 27 juli tot 31 juli. In augustus van 10 tot 14 augustus en van 24 tot 28 augustus. Xx
dan ben ik op vakantie, dus niet bereikbaar danGeen ontvangst in de week van 21 juli? ik dacht dan een afspraak te maken. Niet dus! Jammer,jammer. Ben dan enkele dagen in de buurt.
Een fijne vakantie en geniet ervan!!dan ben ik op vakantie, dus niet bereikbaar dan
Advertentie op RL terug online. Kloppen deze datums nog?Heyhey. Vanaf donderdag ben ik weer van de partij tot 13 juli. Vervolgens van 27 juli tot 31 juli. In augustus van 10 tot 14 augustus en van 24 tot 28 augustus. Xx
Bij mij alleszinsKan Lynn grote hoeveelheden squirten (echt spuiten ) en meerdere keren op een uur ?
Daar ben ik het volledig mee eens .Ik ben er ook langsgeweest. Het is een heel vriendelijke dame en ze probeert het zeker naar je zin maken. Maar in tegenstelling tot wat ik hierboven lees, was de ervaring bij mij niet zo goed. In alle eerlijkheid zal dat wel aan mij gelegen hebben, ik had er gewoon geen klik mee. Ik ben zeker dat anderen wel een prima ervaring hebben, want Lynn was heel joviaal en correct.
het staat u vrij naar een dame van uw keuze te gaan. de andere dame was dan mss goedkoper en jonger, ik heb dan weer veel ervaring, ieder zijn keuze. Ik hanteer ook bewust mijn prijzen, deze zijn zeker niet overdreven, eerder nog democratisch en tracht voor iedere klant een zeer goede service te leverenIk heb al 60 euro betaald voor 30 min en zij was heel jonger dan jou.
Jij ook bedankt, ik vond het een topdate xDankjewel Lynn, je was voor mij de eerste keer, maar niet de laatste keer. Top vriendelijke vrouw die er zelf van geniet en echt weet wat een man echt wil. Dankjewel !
dat kan hij niet weten want nooit bij mij geweestMet de zelfde kwaliteiten ?
En heeft die vriendin ook een profiel op RL?Haar vriendin