Deze dame is echt bloedmooi, lekker popje. Goede bilpartij, die sexy tattoo op haar rug, mooi gezichtje. Maar er kan werkelijk geen lachje af en het moet allemaal snel snel. Ben er 2 keer geweest, afspraak voor een uur, eerste keer: 'ga maar liggen' terwijl ik een praatje wilde maken en m'n cadeautje (want ja 350 euro, hoe kan je het anders noemen) wilde uitpakken. Kreeg de kans niet eens. 2 min pijpen, half slappe lul wilde ze meteen in haar doos duwen. Kwam uiteindelijk na 20 min klaar en toen was het afgelopen
wtf. Tweede keer op de herkansing, aangegeven wat ik wilde, iets langer en steviger BJ, ze wilde doggy, maar ik wilde eerst nog wat anders, kort bovenop reverse en ze wilde toch over naar doggy. Ze begon een partij die kont naar achter te duwen, zoveel beweging heeft ze de vorige keer niet gedaan. Maarja, BAM orgasme. Wel een goede hoor, en ze liet me ook nog doorbreken daarna. Maar toen was de pret toch voorbij. 30 hele minuten. Ze bonjourde me zo de kamer uit. Geen herhaling meer voor mij. Erg jammer. Je verwacht toch wat met deze bedragen.