- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-small-body-for-you-kiss-guys.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Het verbaast me dat er over deze Oost-Europese schone nog geen review werd geplaatst. Ik had haar al een tijdje in het vizier en daarom heb ik maar eens mijn stoute schoenen aangetrokken.
De dame ontvangt momenteel in Waregem maar trekt regelmatig rond in verschillende steden in Oost- en West-Vlaanderen.
Ze adverteert ook nog onder de naam Anais. Dit schrok mij eerst wat af omdat ik dacht dat ze fake zou zijn maar dat was achteraf gezien voor niks nodig.
Afspraakje vlot gemaakt via Whatsapp.
Eens aangekomen stond er een kleine fijne jongedame voor mijn neus. Knap gezichtje en dito lijf. (Foto's 100% echt!)
Eerst de nervositeit uit de weg geholpen door wat te babbelen over koetjes en kalfjes. Deze meid weet een mens wel op zijn gemak te stellen met een fijne zin voor humor en een speels karakter.
Over de service kan ik kort zijn: het was nagenoeg perfect! Alle geadverteerde diensten worden aangeboden behalve nzc, dat is een fout die uit haar advertentie moet worden gehaald.
Volop (tong)zoenen, beffen, pijpen zc… om af te ronden met een leuke neukpartij mc.
Deze jonge hinde raad ik vooral aan aan liefhebbers van GFE.
Herhalingsgevaar 100%
De dame ontvangt momenteel in Waregem maar trekt regelmatig rond in verschillende steden in Oost- en West-Vlaanderen.
Ze adverteert ook nog onder de naam Anais. Dit schrok mij eerst wat af omdat ik dacht dat ze fake zou zijn maar dat was achteraf gezien voor niks nodig.
Afspraakje vlot gemaakt via Whatsapp.
Eens aangekomen stond er een kleine fijne jongedame voor mijn neus. Knap gezichtje en dito lijf. (Foto's 100% echt!)
Eerst de nervositeit uit de weg geholpen door wat te babbelen over koetjes en kalfjes. Deze meid weet een mens wel op zijn gemak te stellen met een fijne zin voor humor en een speels karakter.
Over de service kan ik kort zijn: het was nagenoeg perfect! Alle geadverteerde diensten worden aangeboden behalve nzc, dat is een fout die uit haar advertentie moet worden gehaald.
Volop (tong)zoenen, beffen, pijpen zc… om af te ronden met een leuke neukpartij mc.
Deze jonge hinde raad ik vooral aan aan liefhebbers van GFE.
Herhalingsgevaar 100%